Gå til innhold

Permisjon for å gå i begravelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Moren til en nær veninne har netopp gått bort og jeg tenkte å delta i begravelsen.Jeg kan få fri fra jobb men dog uten betaling.Er det dårlig gjort av meg å ikke delta pga dette?har ikke råd til å tape en inntektsdag denne mnd.....

Anonymous poster hash: 8cc22...563

Fortsetter under...

Jeg hadde gått - helt klart. Må du ta fri en hel dag da? De fleste begravelser begynner vel gjerne litt ut på dagen, kanskje du kan ta halv dag på jobben?

Enig med deg, en bør gå i begravelsene til nære pårørende til nære venner, om en har mulighet. En behøver jo ikke nødvendigvis være med på det sosiale samværet etterpå, og selve begravelsen (inkl. kondolanser utenfor kirken/lokalet etterpå) tar jo bare en drøy time.

Moren til en nær veninne har netopp gått bort og jeg tenkte å delta i begravelsen.Jeg kan få fri fra jobb men dog uten betaling.Er det dårlig gjort av meg å ikke delta pga dette?har ikke råd til å tape en inntektsdag denne mnd.....

Anonymous poster hash: 8cc22...563

Jeg hadde gått.  Finnes det ingen mulighet for at du kan jobbe inn den tiden du taper?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...