Gå til innhold

Andres tanker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får inn andres tanker i hodet mitt og det er mye rart folk tenker, ikke bare de levende men de avdøde. Kan kommunisere med ånder via tankene, noen er slemme og de sier stygge ting. Telepati kalles dette.

Anonymous poster hash: 1d652...931

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kalles sykdom. Jeg tror ikke ånder finns. Jeg tror ikke det går an å "få andres tanker inn i hodet". Jeg tror ikke de døde kommuniserer med noen. Jeg tror du trenger hjelp til å fjerne disse tankene/stemmene.

Anonymous poster hash: 3afb9...5c3
AnonymBruker
Skrevet

Gir meg angst, må få bort angsten.

Skrevet

Får inn andres tanker i hodet mitt og det er mye rart folk tenker, ikke bare de levende men de avdøde. Kan kommunisere med ånder via tankene, noen er slemme og de sier stygge ting. Telepati kalles dette.

Dette er nok ikke telepati men sykdom. Jeg skal ikke begi meg innpå en lang diskusjon hvorvodt noen opplever de har telepatiske evner eller ikke, problemet er at per nå blir det for mye for deg med disse inntrykkene og du trenger medisinsk hjelp, det er uten tvil vondt å ha det slik du har det nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det er verst om natta og jeg blir redd, en av dem sier stadig vekk at hele familien kommer til å bli drept. Noen vil komme å skjære meg i halsen til jeg blør ihjel, bør ikke tro det for jeg lever fremdeles. Men det er skremmende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...