Gå til innhold

Lov med "time out"?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Musikk er noe som jeg blir glad av, blir litt gira og kjenner at jeg blir mer positiv. Energien stiger til høyere oktav, men jeg stenger omverden ute. Det blir roligere inni meg og i mitt hode, kom til å tenke på de rundt meg....utilgjengelig fikk jeg vite. Men bør ikke det være lov å ta litt vare på seg selv?

Bare kjenne glede og gode følelser, er ikke det sunt?

Må være lov å ta "time out" innimellom, eller?

Eller burde jeg ha dårlig samvittighet?

Skrevet

Jeg tenker at hvis du tar en time out og dermed får mer energi og overskudd, vil alle tjene på dette i lengden. Jeg kan ikke forstå hvorfor du skulle ha dårlig samvittighet for dette.

stjernestøv
Skrevet

Jeg tenker at hvis du tar en time out og dermed får mer energi og overskudd, vil alle tjene på dette i lengden. Jeg kan ikke forstå hvorfor du skulle ha dårlig samvittighet for dette.

Tusen takk :)

Det gir meg energi og glede, godt det er lov å ta vare på seg selv uten å skulle ha dårlig samvittighet.

FjellOgDalar
Skrevet

Alle trenger jo litt space nå og da. Så lenge det ikke går utover dagliglivet, så kan jeg ikke forstå hva som er galt i det. Jeg kan også leve meg helt inn i musikk. Føle at jeg kan finne medfølelse, trøst, renselse, energi og positivt påfyll i det. I det hele tatt er jeg overbevist om at jeg ikke ville vært i live om det ikke fantes musikk. Det skal nytes med glede :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...