stjernestøv Skrevet 19. april 2013 Skrevet 19. april 2013 Musikk er noe som jeg blir glad av, blir litt gira og kjenner at jeg blir mer positiv. Energien stiger til høyere oktav, men jeg stenger omverden ute. Det blir roligere inni meg og i mitt hode, kom til å tenke på de rundt meg....utilgjengelig fikk jeg vite. Men bør ikke det være lov å ta litt vare på seg selv? Bare kjenne glede og gode følelser, er ikke det sunt? Må være lov å ta "time out" innimellom, eller? Eller burde jeg ha dårlig samvittighet? 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Jeg tenker at hvis du tar en time out og dermed får mer energi og overskudd, vil alle tjene på dette i lengden. Jeg kan ikke forstå hvorfor du skulle ha dårlig samvittighet for dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2013 Forfatter Skrevet 20. april 2013 Jeg tenker at hvis du tar en time out og dermed får mer energi og overskudd, vil alle tjene på dette i lengden. Jeg kan ikke forstå hvorfor du skulle ha dårlig samvittighet for dette. Tusen takk Det gir meg energi og glede, godt det er lov å ta vare på seg selv uten å skulle ha dårlig samvittighet. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Alle trenger jo litt space nå og da. Så lenge det ikke går utover dagliglivet, så kan jeg ikke forstå hva som er galt i det. Jeg kan også leve meg helt inn i musikk. Føle at jeg kan finne medfølelse, trøst, renselse, energi og positivt påfyll i det. I det hele tatt er jeg overbevist om at jeg ikke ville vært i live om det ikke fantes musikk. Det skal nytes med glede :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.