Dilusha Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde min 1 spinningstime på torsdag. Jeg har gått på ryggskole for å trene nakke og skuldre i 5 uker nå og har blitt bedre. Har slitt med smerter i skuldre og nakke i noen år. Jeg trodde at jeg kom til å få vondt i lår og bakenden etter spinning men er helt øm og har vondt i nakken og skuldre. Kansje det er vanlig det ? 0 Siter
Tullemusa Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Det er nok helt normalt. Selv kjenner jeg det veldig godt i nakke og skuldre etter en sykkeltur. Det er fordi jeg legger mye av tyngden på overkroppen på armene og styret. Hvis styret i tillegg kanskje er litt lavt innstilt blir det ekstra belastning. 0 Siter
Dilusha Skrevet 20. april 2013 Forfatter Skrevet 20. april 2013 Det er nok helt normalt. Selv kjenner jeg det veldig godt i nakke og skuldre etter en sykkeltur. Det er fordi jeg legger mye av tyngden på overkroppen på armene og styret. Hvis styret i tillegg kanskje er litt lavt innstilt blir det ekstra belastning. Takk for svar. Da skal jeg bare fortsette med spinning selv om det er vondt så blir det sikkert bedre etterhvert :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.