Gå til innhold

Automatisk videresending av epost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil sette opp automatisk videresending av epost til kun en av mine epostkontoer (av flere grunner). Så langt er ingen gratis tjeneste for automatisk videresending funnet. Kjenner du til noen som tilbyr en slik tjeneste eller hvordan man kan gjøre sånt å egen maskin?

Jeg har satt opp slik tjeneste på min online-mail. Sendes videre til en gmailkonto. Betaler ingenting for det.

Jeg vil sette opp automatisk videresending av epost til kun en av mine epostkontoer (av flere grunner). Så langt er ingen gratis tjeneste for automatisk videresending funnet. Kjenner du til noen som tilbyr en slik tjeneste eller hvordan man kan gjøre sånt å egen maskin?

Jeg har flere e-mail kontoer, men får alt videresendt til en konto.  Du går inn på den kontoen du vil sende videre fra.  Fremgangsmåten er nok forskjellig men du går på noen innstillinger og skriver ned den mail-adressen du vil ha det videresendt til.  Du får lete å se om du ikke finner ut hvor du skal skrive adressen for videresending. 

Jeg har satt opp slik tjeneste på min online-mail. Sendes videre til en gmailkonto. Betaler ingenting for det.

Mange takk. :) Men Telenor har jo det med å putte reklame i eposten. Og den er det interessant å slippe videre sending på. Skulle gjerne visst hvordan det kunne gjøres.

Jeg har flere e-mail kontoer, men får alt videresendt til en konto.  Du går inn på den kontoen du vil sende videre fra.  Fremgangsmåten er nok forskjellig men du går på noen innstillinger og skriver ned den mail-adressen du vil ha det videresendt til.  Du får lete å se om du ikke finner ut hvor du skal skrive adressen for videresending. 

Mange takk! :) Hva er nettadressen til disse tjenestetilbyderne?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...