Gå til innhold

urytmisk hjerte

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Legen min sa jeg kunne få urytmisk hjerte av medisinene jeg tok, når jeg legger meg om kvelden smeller det mange ganger i hjertet. Er dette urytmisk hjerte, er det farlig?

stjernestøv
Skrevet

Truxal gav foressten enda mer angst :(

Skrevet

Truxal gav foressten enda mer angst :(

"Smellinga" du opplever kan nok skyldes endring i hjerterytme ja. I et friskt hjerte anses dette sikkert som ufarlig. I et sykt hjerte er det nok ikke så bra. Og det er vel heller ikke bra å gå slik over tid kanskje.

stjernestøv
Skrevet

"Smellinga" du opplever kan nok skyldes endring i hjerterytme ja. I et friskt hjerte anses dette sikkert som ufarlig. I et sykt hjerte er det nok ikke så bra. Og det er vel heller ikke bra å gå slik over tid kanskje.

Kanskje det rett og slett blir for mye medisiner, tror jeg har et friskt hjerte men føles jo ut som det skal stoppe. Det er veldig skummelt, er nok ikke bra over tid. Skal iallefall minske på dosene å se om det hjelper, bedre å ta vival for angsten.

stjernestøv
Skrevet

Det er farlig dette, det er derfor ikke nhd svarer. Om en dør så gjør jo det ingenting :mellow:  :huh:  :o  :wacko:

stjernestøv
Skrevet

Det er farlig dette, det er derfor ikke nhd svarer. Om en dør så gjør jo det ingenting :mellow:  :huh:  :o  :wacko:

Er ikke for å få deg til å svare nhd, for jeg vet hvordan du tenker. Gruppenivå, er mange grupper i psykiatrien, få enkelt individer. Forstår det, men ikke din tankegang. Greit nok det.

Skrevet

Jeg veit ikke om det er farlig i ditt tilfelle, men for min del har jeg hatt uregelmessig hjerterytme i over 30 år og lever godt enda  :) Litt svimmel av og til og tidvis ubehag, men det er heilt overkommelig for min del. Angående NHD kan du ikke forvente at han befinner seg på DOL 24/7 - det er garantert ikke en personlig greie at han ikke svarer deg seint en lørdag kveld  :rolleyes:

stjernestøv
Skrevet

Jeg veit ikke om det er farlig i ditt tilfelle, men for min del har jeg hatt uregelmessig hjerterytme i over 30 år og lever godt enda  :) Litt svimmel av og til og tidvis ubehag, men det er heilt overkommelig for min del. Angående NHD kan du ikke forvente at han befinner seg på DOL 24/7 - det er garantert ikke en personlig greie at han ikke svarer deg seint en lørdag kveld  :rolleyes:

Tusen takk :) Det er mye tryggere for meg å få svar fra slike som deg, du har urytmisk hjertelyd men lever. Jeg vil ikke dø, men det hjalp å redusere dosen og ta vival..bare oppe en gang i natt, så nå går det bedre. God søvn betyr alt, men blir redd når hjertet smeller, var ikke så mye smelling i natt.

Forventet ikke svar fra nhd, det er snakk om ganske "spisse" energier og kjenner det er mot meg. Er vel noe jeg skriver som irriterer han, og det er helt greit. Forventer ikke å bli likt her inne, måtte bare skrive det til han, at jeg er klar over hvordan han tenker :)

Skrevet

Tusen takk :) Det er mye tryggere for meg å få svar fra slike som deg, du har urytmisk hjertelyd men lever. Jeg vil ikke dø, men det hjalp å redusere dosen og ta vival..bare oppe en gang i natt, så nå går det bedre. God søvn betyr alt, men blir redd når hjertet smeller, var ikke så mye smelling i natt.

Forventet ikke svar fra nhd, det er snakk om ganske "spisse" energier og kjenner det er mot meg. Er vel noe jeg skriver som irriterer han, og det er helt greit. Forventer ikke å bli likt her inne, måtte bare skrive det til han, at jeg er klar over hvordan han tenker :)

Før man tenker over tid en selv ikke er likt eller tolker andre dithen, så si til dem hvordan du har det og spør om det er rett tanker.

Det er lurt å la andre få svare for seg selv, helt fritt, uten anklager mot seg. Ikke at det er lett i de tilfeller vi er fulle av følelser.

Jeg vil tro at NHD svarer deg, for dette er under hans felt.

Jeg liker dine innlegg :) Det er lett å huske ditt nick her inne.

stjernestøv
Skrevet
:) 

Før man tenker over tid en selv ikke er likt eller tolker andre dithen, så si til dem hvordan du har det og spør om det er rett tanker.

Det er lurt å la andre få svare for seg selv, helt fritt, uten anklager mot seg. Ikke at det er lett i de tilfeller vi er fulle av følelser.

Jeg vil tro at NHD svarer deg, for dette er under hans felt.

Jeg liker dine innlegg :) Det er lett å huske ditt nick her inne.

Hei takk , det var ikke meningen å anklage noen :) , jeg tror nhd er en flink psykiater og det er en god jobb han gjør her. Er bare mine personlige følelser og antagelser om at jeg får inn andres tanker og energi, men sletts ikke allid det stemmer. Fikk inn tankene til min behandler, sa det og men det stemte ikke. Må visst holde dette for meg selv ;) .

stjernestøv
Skrevet

Og, når man har angst får man inn falske ting, man blir lurt. Det er astalverden i et nøtteskall, men jeg er klar over det, og skal få styr på dette :)

Vival hjelper heller ikke på, det skaper fantasier. Men føler meg sterkere nå, og dette er ikke akkurat psykiatri så beklager det de som leser dette. Skal ta meg sammen ;)

Dette kan bare slettes!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har gitt Truxal til hundrevis av pasienter. Har aldri hørt at noen har beretter om smellende, urytmisk hjerte.

Tror du en medisin hadde blitt godkjent for salg om den var farlig?

stjernestøv
Skrevet

Jeg har gitt Truxal til hundrevis av pasienter. Har aldri hørt at noen har beretter om smellende, urytmisk hjerte.

Tror du en medisin hadde blitt godkjent for salg om den var farlig?

Enkelte medisiner har jo farlige bivirkninger, men folk tar dem fordet. Alt jeg vet er at det smeller i mitt hjerte, men mulig det er noe ikke fysisk siden jeg er inne i en spirituell fase....hjerte chakraet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...