stjernestøv Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Beklager at jeg har skrevet om ting som ikke har med psykiatri å gjøre her, det er ikke meningen å forvirre syke mennesker. Har bare vært litt forvirra selv, men tenker klarere nå så dere må bare slette 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Beklager at jeg har skrevet om ting som ikke har med psykiatri å gjøre her, det er ikke meningen å forvirre syke mennesker. Har bare vært litt forvirra selv, men tenker klarere nå så dere må bare slette Det er helt i orden. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Jeg vil også beklage at jeg av og til skriver ting her jeg ikke burde. Jeg skal prøve å skjerpe meg. 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Jeg vil også beklage at jeg av og til skriver ting her jeg ikke burde. Jeg skal prøve å skjerpe meg. Ingenting å beklage! 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Tusen takk for svar, det var godt å høre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.