Gå til innhold

Kia biler - er det å anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det noen her som har eller er kjent med Kia biler?

Vi lurer på å kjøpe en slik (det er jo mange ulike da). Hva er fordeler/ulemper med disse bilene?

Anonymous poster hash: 38849...331

Du får lite igjen for pengene når du skal selge bilen igjen, men siden de har lav andrehåndverdi får du bra bil for billig penge hvis du kjøper brukt. Vet ikke hvor du bor, men det er langt i mellom verksteder og delelager. Jeg bor i østfold og der har delelagrene blitt lagt ned en etter en. 

Anonymous poster hash: 4f22a...fc7

Hei!

Alle våre naboer har audi, mershedes og div dyre biler, derfor spurte jeg en nabo som kjøpte KIA hvordan den bilen var. De er storfornøyde med sin, har ikke hatt noen problemer alle de år de har hatt bilen.

De har heller ikke kjøpt bil fordi billig, men fornuftige mennesker. Han er lege, hun er arkitekt og de eier mange eiendommer. Det er alt jeg vet om KIA, men jeg fant det interessant siden jeg trodde det var et dårlig og billig bil, men så er det bare ikke merke og derfor så billig. 

AnonymBruker

Du får lite igjen for pengene når du skal selge bilen igjen, men siden de har lav andrehåndverdi får du bra bil for billig penge hvis du kjøper brukt. Vet ikke hvor du bor, men det er langt i mellom verksteder og delelager. Jeg bor i østfold og der har delelagrene blitt lagt ned en etter en. 

Anonymous poster hash: 4f22a...fc7

Vi bor i Oslo. Finnes det verksteder og delelager her?

Anonymous poster hash: 38849...331

Annonse

Det er alt jeg vet om KIA, men jeg fant det interessant siden jeg trodde det var et dårlig og billig bil, men så er det bare ikke merke og derfor så billig. 

I likhet med Hyundai var det noe forbasket ræl før, men har tatt seg mye opp på kvaliteten de siste 10 åra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...