Gå til innhold

En syklende sivil ingeniør brukte 17 minutter...

Anbefalte innlegg

Antar at du har truffet han på nett og avtalt at dere skulle ha sex, men var det avtalt at det skulle være så kjapt og ville du ha det sånn? Hvis dere begge synes dette var bra, så er det jo helt greit:-)

Endret av mrxx

Fortsetter under...

Antar at du har truffet han på nett og avtalt at dere skulle ha sex, men var det avtalt at det skulle være så kjapt og ville du ha det sånn? Hvis dere begge synes dette var bra, så er det jo helt greit:-)

Nei jeg traff han ikke på nett og avtalte aldri noe om sex, men jeg er ikke født i går og visste godt hva jeg gikk til da han skulle komme på besøk. Jeg hadde truffet mannen mer enn en gang før dette besøket.

Jeg tror det er innlysende at jeg syntes ikke dette var bra. Jeg ville selvfølgelig ikke ha det slik. Jeg hadde blitt mye mer tilfredsstilt av å gå naken ut på verandaen og danse for naboene - ja det hadde faktisk kunnet gi meg kick;-)

AnonymBruker

Nei jeg traff han ikke på nett og avtalte aldri noe om sex, men jeg er ikke født i går og visste godt hva jeg gikk til da han skulle komme på besøk. Jeg hadde truffet mannen mer enn en gang før dette besøket.

Jeg tror det er innlysende at jeg syntes ikke dette var bra. Jeg ville selvfølgelig ikke ha det slik. Jeg hadde blitt mye mer tilfredsstilt av å gå naken ut på verandaen og danse for naboene - ja det hadde faktisk kunnet gi meg kick;-)

Hvorfor var du da med på dette?

Hvorfor stoppet du ikke?

Anonymous poster hash: 1392b...f1b

Annonse

Jeg skjønner ikke hva dette er. Du sier du ikke ble voldtatt, men du var heller ikke med. Og an are tømte seg i deg. Hvis du ikke ønsket dette, var det vel voldtekt?

Leser det som at forventninger ikke ble innfridd, dvs at TS ikke var inneforstått med at inn + sex + ut = 17 minutter. Ergo ingen voldtekt, men ts hang likevel ikke helt med på konseptet.

Forsåvidt - fullt mulig jeg har forstått det hele feil... 

Endret av Kayia

Leser det som at forventninger ikke ble innfridd, dvs at TS ikke var inneforstått med at inn + sex + ut = 17 minutter. Ergo ingen voldtekt, men ts hang likevel ikke helt med på konseptet.

Forsåvidt - fullt mulig jeg har forstått det hele feil...

Nei du forstår det nesten riktig, men husk at mannen kledde på seg og knyttet skolissene innenfor de 17 minuttene.

Hvorfor var du da med på dette?

Hvorfor stoppet du ikke?

Stoppet???? Hva skulle jeg stoppe? Mannen var så rask at jeg fikk ikke snudd meg engang. Jeg var ikke klar over hvor kjapp han ville bli. Jeg hadde forventninger om noe annet.

Jeg skjønner ikke hva dette er. Du sier du ikke ble voldtatt, men du var heller ikke med. Og an are tømte seg i deg. Hvis du ikke ønsket dette, var det vel voldtekt?

Jeg er voksen nok til at jeg visste hva ville skje da mannen kom på besøk og var med på det i begynnelsen. Det sier seg selv at jeg rakk nesten ikke å trekke pusten før han hadde tatt på seg skoa og løpt ut av døra. Jeg kunne da ikke stoppe han da han dro. Ikke ønsket jeg noe videre, men jeg har ikke opplevd noe så uforskammet ellers hele mitt liv.

Jeg har ikke fantasi til å lage slike historier.

Nei du forstår det nesten riktig, men husk at mannen kledde på seg og knyttet skolissene innenfor de 17 minuttene.

Ja det regnet jeg med. Om han dukket opp naken vil jeg tro du hadde stoppet det hele før det i det hele tatt startet... ;-)

Som tidligere sagt: Du har vært uheldig - se fremover:)

Ja det regnet jeg med. Om han dukket opp naken vil jeg tro du hadde stoppet det hele før det i det hele tatt startet... ;-)

Som tidligere sagt: Du har vært uheldig - se fremover:)

Selvfølgelig ser jeg fremover. Dette plager meg ikke særlig i hverdagen, og dette skjedde ikke i går akkurat. Jeg synes egentlig at det har gjort meg godt å skrive om det på denne måten for da ser jeg i hvert fall hvor absurd denne opplevelsen var.

Nei nei han dukket ikke opp naken, da hadde jeg i hvert fall stoppet;-). Han dro heller ikke naken med klærne under armen.

Annonse

Selvfølgelig ser jeg fremover. Dette plager meg ikke særlig i hverdagen, og dette skjedde ikke i går akkurat. Jeg synes egentlig at det har gjort meg godt å skrive om det på denne måten for da ser jeg i hvert fall hvor absurd denne opplevelsen var.

Nei nei han dukket ikke opp naken, da hadde jeg i hvert fall stoppet;-). Han dro heller ikke naken med klærne under armen.

Bra du ser fremover og ikke tenker på en sånn historie:) Svarte som jeg gjorde i og med at du sa i hovedinnlegget at denne personen hadde gitt deg "en følelse av å være et eller annet ikke bra", som du selv sa det i hovedinnlegget.

AnonymBruker

''Hvorfor var du da med på dette?

Hvorfor stoppet du ikke?

Anonymous poster hash: 1392b...f1b ''

Stoppet???? Hva skulle jeg stoppe? Mannen var så rask at jeg fikk ikke snudd meg engang. Jeg var ikke klar over hvor kjapp han ville bli. Jeg hadde forventninger om noe annet.

Du skrev: ''Jeg syntes ikke dette var bra. Jeg ville selvfølgelig ikke ha det slik''

Derfor spurte jeg deg om hvorfor du ikke stoppet.

Var han omtrent like ''travel'' de gangene dere møttes tidligere også?

Jeg tror at det er en stor fordel at man kjenner hverandre godt, og at man er flinke til å snakke sammen om forventninger og at man på forhånd vet hvor lenge den andre har anledning til å bli.

''Hvorfor var du da med på dette?

Hvorfor stoppet du ikke?

Anonymous poster hash: 1392b...f1b ''

Du skrev: ''Jeg syntes ikke dette var bra. Jeg ville selvfølgelig ikke ha det slik''

Derfor spurte jeg deg om hvorfor du ikke stoppet.

Var han omtrent like ''travel'' de gangene dere møttes tidligere også?

Jeg tror at det er en stor fordel at man kjenner hverandre godt, og at man er flinke til å snakke sammen om forventninger og at man på forhånd vet hvor lenge den andre har anledning til å bli.

Ja ja ja selvfølgelig er det en fordel å kjenne hverandre, men tenk så lang tid det tar. I ettertid ja så var han kanskje noe travel, men jeg ante ingenting om at han kunne finne på å oppføre seg slik.

Jeg stoppet ikke fordi jeg var med på det. Jeg stoppet ikke for jeg ønsket sex. Jeg kan ikke forstå at det er vanskelig å oppfatte.

Ja hvis du spør om hvorfor ikke jeg stoppet mannen da han tok på seg skoa, og krevde mer sex og lenger tid så falt det meg ikke inn der og da. Jeg var fullstendig overrumplet og lamslått av farten.

Hvis dette hadde vært en 17-åring så hadde det vært mulig å unnskylde oppførselen, men dette var en voksen mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...