Gå til innhold

engstelig og redd avvisning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er samboer og forlovet. Sliter med en god del psykiske problemer og d gjør han og. Men på to ulike måter så vi takler hverandre selv om det kan være tøft iblant. Mitt største problem er frykten for avvisning og å miste. Derfor har jeg blitt ekstremt opptatt av å tolke alle signaler fra han. Vet jeg er travel...

Er han litt "nede" som han er nå, så snakker han lite og er tilbakeholden. Han sier han ikke kan prate på

kommando og jeg forstår jo det da..

Men det jeg egentlig er ute etter å få råd om, er hvordan holde ut slike ubehagelige ting som gjør meg svært usikker og redd? Det tærer på å ikke kunne si noe til han, samtidig så vil jeg gjerne beholde litt verdighet. ..

Anyone??

Anonymous poster hash: 7249c...2ae

Fortsetter under...

Skrevet

"Derfor har jeg blitt ekstremt opptatt av å tolke alle signaler fra han. Vet jeg er travel..."

Det er ikke hele løsningen på ditt problem men noe som klart kan hjelpe er å finne deg en hobby, noe som krever tid og konsentrasjon. Når fokuset tvinges over på noe annet som er helt konkret og tydelig har den  "ekstreme opptattheten" du har på å tolke signaler fra din samboer gode sjangser til å reduseres. Ved å gi etter for behovet for "forsikring og trygging" fra hans side vil det bare øke. 

Keep busy, hold deg opptatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...