AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Jeg er samboer og forlovet. Sliter med en god del psykiske problemer og d gjør han og. Men på to ulike måter så vi takler hverandre selv om det kan være tøft iblant. Mitt største problem er frykten for avvisning og å miste. Derfor har jeg blitt ekstremt opptatt av å tolke alle signaler fra han. Vet jeg er travel... Er han litt "nede" som han er nå, så snakker han lite og er tilbakeholden. Han sier han ikke kan prate på kommando og jeg forstår jo det da.. Men det jeg egentlig er ute etter å få råd om, er hvordan holde ut slike ubehagelige ting som gjør meg svært usikker og redd? Det tærer på å ikke kunne si noe til han, samtidig så vil jeg gjerne beholde litt verdighet. .. Anyone??Anonymous poster hash: 7249c...2ae 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 "Derfor har jeg blitt ekstremt opptatt av å tolke alle signaler fra han. Vet jeg er travel..." Det er ikke hele løsningen på ditt problem men noe som klart kan hjelpe er å finne deg en hobby, noe som krever tid og konsentrasjon. Når fokuset tvinges over på noe annet som er helt konkret og tydelig har den "ekstreme opptattheten" du har på å tolke signaler fra din samboer gode sjangser til å reduseres. Ved å gi etter for behovet for "forsikring og trygging" fra hans side vil det bare øke. Keep busy, hold deg opptatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.