Gå til innhold

Skummelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt med kiropraktor. Jiiiises! Det er grusomt vondt, ekkelt og skummelt. Hvordan kan jeg stole på at de ikke knekker nakken min? Er det normalt at en kaster opp av smerter etterpå? Har mest lyst å leve med plagene, framfor å utsette meg for dette. Er det noen som bruker sobril før en kiropraktortime? Har slitt med overgrepsproblematikk, men har ikke lyst å dra fram dette som tema.

Anonymous poster hash: e7977...a69

Fortsetter under...

Skrevet

Har begynt med kiropraktor. Jiiiises! Det er grusomt vondt, ekkelt og skummelt. Hvordan kan jeg stole på at de ikke knekker nakken min? Er det normalt at en kaster opp av smerter etterpå? Har mest lyst å leve med plagene, framfor å utsette meg for dette. Er det noen som bruker sobril før en kiropraktortime? Har slitt med overgrepsproblematikk, men har ikke lyst å dra fram dette som tema.

Om overgrepsproblematikken fortsatt er tilstede og/eller du føler den blir vekket til live av behandlingen så bør du si ifra til vedkommende.

Jeg har ingen erfaring med kiropraktorer, beklager.

Skrevet

Har du først gjennomgått en utredning mht hva som er årsaken til dine nakkesmerter? Har du tatt MR?

Skrevet

Det man ikke kan mye om er ofte litt skummelt. Informasjon, spørsmål, svar og det å være åpen om tidligere utfordringer er lurt.   

Anonym Bruker, du har gått til kiroprakter og klart det så langt. Det er bra :)

Så spør du andre om råd. Det er bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...