Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Hei. Jeg har ikke hatt det så bra siste mnd. Jeg har den siste uken merket tegn til depresjon. Jeg skal til legen om to uker pga noe annet. Er det dumt av meg å øke dosen på AD/Efexor på egen hånd, for så å ta det opp med han når jeg kommer dit? Tanken er om jeg kan forhindre depresjon. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Synes du skal øke på egenhånd for det er ikke noe galt i det, verre visst du slutter...det liker de ikke sånn uten videre. Bare øk du Så forklarer du det til legen, det beste er å samarbeide om det. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Synes du skal øke på egenhånd for det er ikke noe galt i det, verre visst du slutter...det liker de ikke sånn uten videre. Bare øk du Så forklarer du det til legen, det beste er å samarbeide om det. Kloke ord. Takk for svar, da øker jeg :-) 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Jeg syns ikke du skal øke uten å snakke med legen først. Du kan ringe legekontoret og be legen ringe deg opp. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Kanskje nhd kunne svart på dette... har ikke noe lyst til å bli syk.. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Synes du skal øke på egenhånd for det er ikke noe galt i det, verre visst du slutter...det liker de ikke sånn uten videre. Bare øk du Så forklarer du det til legen, det beste er å samarbeide om det. Jeg fikk svar som gjorde meg usikker nedenfor her. Så da dropper jeg det og ventet til jeg skal til legen. Jeg tør ikke gjøre det. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Jeg fikk svar som gjorde meg usikker nedenfor her. Så da dropper jeg det og ventet til jeg skal til legen. Jeg tør ikke gjøre det. Ikke vent til du skal til legen. Ring legen i morgen og si at du ønsker å øke. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Det er snakk om bare to uker. Det går fort. Jeg har ikke lyst til å bry han med dette nå, det er jo bare under en uke siden jeg var hos han. Men takk for råd 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Det er snakk om bare to uker. Det går fort. Jeg har ikke lyst til å bry han med dette nå, det er jo bare under en uke siden jeg var hos han. Men takk for råd 0 Siter
Gjest Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 2uker er lenge når du ikke er bra og du kan bli verre på den tiden. Det er ikke verdt å risikere at du blir skikkelig dårlig igjen 0 Siter
Marie Mel Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 hww Vil det være vanskelig for deg å få ringt legen på dagtid? Jeg syntes det var et godt råd motorPrøysen og toyan gav. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2013 Skrevet 24. april 2013 Jeg fikk svar som gjorde meg usikker nedenfor her. Så da dropper jeg det og ventet til jeg skal til legen. Jeg tør ikke gjøre det. Vil ikke råde deg til noe ufornuftig, så ring legen du som de andre skriver Ikke lurt å styre på med medisiner på egenhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.