Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ikke hatt det så bra siste mnd. Jeg har den siste uken merket tegn til depresjon. Jeg skal til legen om to uker pga noe annet. Er det dumt av meg å øke dosen på AD/Efexor på egen hånd, for så å ta det opp med han når jeg kommer dit? Tanken er om jeg kan forhindre depresjon.

stjernestøv
Skrevet

Synes du skal øke på egenhånd for det er ikke noe galt i det, verre visst du slutter...det liker de ikke sånn uten videre. Bare øk du :)

Så forklarer du det til legen, det beste er å samarbeide om det.

Skrevet

Synes du skal øke på egenhånd for det er ikke noe galt i det, verre visst du slutter...det liker de ikke sånn uten videre. Bare øk du :)

Kloke ord.

Takk for svar, da øker jeg :-)

motorPrøysen
Skrevet

Jeg syns ikke du skal øke uten å snakke med legen først. Du kan ringe legekontoret og be legen ringe deg opp.

Skrevet

Kanskje nhd kunne svart på dette... har ikke noe lyst til å bli syk..

Skrevet

Jeg fikk svar som gjorde meg usikker nedenfor her. Så da dropper jeg det og ventet til jeg skal til legen. Jeg tør ikke gjøre det.

Skrevet

Jeg fikk svar som gjorde meg usikker nedenfor her. Så da dropper jeg det og ventet til jeg skal til legen. Jeg tør ikke gjøre det.

Ikke vent til du skal til legen.  Ring legen i morgen og si at du ønsker å øke.  

Skrevet

Det er snakk om bare to uker. Det går fort. Jeg har ikke lyst til å bry han med dette nå, det er jo bare under en uke siden jeg var hos han. Men takk for råd :)

Skrevet

Det er snakk om bare to uker. Det går fort. Jeg har ikke lyst til å bry han med dette nå, det er jo bare under en uke siden jeg var hos han. Men takk for råd :)

Skrevet

2uker er lenge når du ikke er bra og du kan bli verre på den tiden. Det er ikke verdt å risikere at du blir skikkelig dårlig igjen

Skrevet

hww

Vil det være vanskelig for deg å få ringt legen på dagtid?

Jeg syntes det var et godt råd motorPrøysen og toyan gav.  

stjernestøv
Skrevet

Vil ikke råde deg til noe ufornuftig, så ring legen du som de andre skriver :)

Ikke lurt å styre på med medisiner på egenhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...