Gå til innhold

Ung ufør,noen som kan hjelpe ?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått innvilget varig ung ufør,jeg er 35 år,uføretidspunktet mitt ble fastsatt til 1994 dvs da jeg var 16 år.Jeg fikk en etterbetaling sammen med min første trygd( barnetilegg) Jeg har tidligere hatt overgangstønad,rehabilitering,tidsbegrenset uføre,på tilsammen 14 år,gikk over fra overgangsstønad til rehabilitering i 2006.Jeg har nå fått brev fra Nav at mine arbeidsavklaringspenger vil bli beregnet på nytt etter ung ufør sats,(2010 til 2013) mitt spørsmål er da,vil jeg ha krav på etterbetaling for tidligere år også??jeg har kontaktet nav utallige ganger,men de kan ikke gi meg noe svar :( setter stor pris på all hjelp jeg kan få her inne,kanskje dt kan gjøre meg noe klokere :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391729-ung-uf%C3%B8rnoen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dt står i brevet jeg fikk ,at mine arbeidsavklarings penger vil bli vurdert på nytt etter ung ufør regler,og at dt må påberegnes noe ventetid før etterbetaling kan utbetales,vil jo da tolke dt som at jeg har krav på noe mer enn dt jeg allerede har fått :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...