Gå til innhold

Er uvenner med egne barn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger jeg å opplyse om at jeg er alvorlig syk? Ble "operert" for hjerteinfarkt på rikshospitalet på søndag fikk satt inn en "stent" på hjertet.De er ikke interresert å høre min side av historien,bare sin mors.

Anonymous poster hash: 84c6d...532

Underretning av egen helse skjer på eget initiativ, så nei,  du er ikke forpliktet å fortelle egne barn om din helse, ei heller alvorlig sykdom. Unger på sin side må heller ikke forholde seg til din helse eller underrette om sin helse om de ikke ønsker.

Siste setning skjønte jeg ikke - hva har mors side av historien å gjøre og har du prøvd å få kontakt med ungene uten å lykkes?

Trenger jeg å opplyse om at jeg er alvorlig syk? Ble "operert" for hjerteinfarkt på rikshospitalet på søndag fikk satt inn en "stent" på hjertet.De er ikke interresert å høre min side av historien,bare sin mors.

Anonymous poster hash: 84c6d...532

Dersom du ønsker å oppnå kontakt med dine barn igjen, så tror jeg ikke det er fornuftig å "bruke" din helsesituasjon som eneste argument. Kanskje kan hjerteinfarktet bli en hendelse som medfører at du klarer å ta tak i din egen livsstil og kanskje kan du klare å komme inn på et mer konstruktivt spor i forhold til livet ditt generelt sett. Det vil være enklere for dine barn evt. å ha kontakt igjen dersom du fungerer rimelig bra, de færreste liker å føle seg presset inn i en relasjon, og dersom du bruker infarktet som "pressmiddel" i forhold til dine barn, så tror jeg det kommer til å skjære seg raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...