Gå til innhold

Lykkelig psykoserus?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Var vel redd ca to uker, stemmer,angst, telepatiske negative stemmer og redd noen skulle drepe meg. Fikk truxal i tilegg til seroquel og zeldox, marerittene stoppet. Ekstatisk å høre musikk, kontakt med goe krefter, lys og kjærlighet rundt meg, gode telepatiske stemmer. Men merker jeg fjerner meg fra virkeligheten, blir ikke mer musikk eller meditasjon. Skal konsentere meg om hverdagen, være tilstedet. Så litt kan jeg styre dette.

Men kan man være nær psykotisk når alt er bare fint? Hører dette med til schizofreni eller er det noe affektivt?

Noen som vet?

Lurer fælt <_<

stjernestøv
Skrevet

Spurte i et annet forum for schizofrene, noen skrev de hadde det bra når de var psykotisk, mens andre var redd. Men_noen_ trodde dette var åndelig. Så en kan vel tolke det som man vil -_-

Det viktigste er jo hvordan man fungerer i hverdagen, er det det hele handler om. Det vet jeg godt selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...