stjernestøv Skrevet 24. april 2013 Skrevet 24. april 2013 Var vel redd ca to uker, stemmer,angst, telepatiske negative stemmer og redd noen skulle drepe meg. Fikk truxal i tilegg til seroquel og zeldox, marerittene stoppet. Ekstatisk å høre musikk, kontakt med goe krefter, lys og kjærlighet rundt meg, gode telepatiske stemmer. Men merker jeg fjerner meg fra virkeligheten, blir ikke mer musikk eller meditasjon. Skal konsentere meg om hverdagen, være tilstedet. Så litt kan jeg styre dette. Men kan man være nær psykotisk når alt er bare fint? Hører dette med til schizofreni eller er det noe affektivt? Noen som vet? Lurer fælt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2013 Forfatter Skrevet 24. april 2013 Spurte i et annet forum for schizofrene, noen skrev de hadde det bra når de var psykotisk, mens andre var redd. Men_noen_ trodde dette var åndelig. Så en kan vel tolke det som man vil Det viktigste er jo hvordan man fungerer i hverdagen, er det det hele handler om. Det vet jeg godt selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.