AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Jeg pleier å stoppe, stille meg bredbent, strekke ut armen og peke på den angripende hunden med høyre pekefinger, før jeg synger av all min hals: Stop! In the name of love Before you break my heart Vis meg den hund som ikke stopper av Diana Ross, og jeg skal vise deg en besatt hund. Jeg pleier å resitere Fadervår på latin, baklengs. Det skremmer selv den ondeste hund. Anonymous poster hash: b9791...2ba 0 Siter
heisyn Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Takk! Hva er typiske tegn på at hunden vil angripe? Anonymous poster hash: 24f91...056 Ørene ligger bakover, halen ligger nede og den knurrer. En lekende hund kommer med viftende hale ører som viser nysgjerrighet (litt forover), kan du stole på, men det er jo ikke sikkert at din hund oppfatter signalene som positive. Det er derfor viktig å kjenne "hundespråket". Du kan finne all verdens informasjon om dette på nettet. Lykke til med deg og hunden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.