Gå til innhold

Klarsynte(?) og andre, hvor er nettbankbrikken min??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den lå her på bordet ved siden av pcen min i går.

Den kan da ikke bare forsvinne?

Hvor tror du at den kan være?

Anonymous poster hash: c5016...c78
AnonymBruker
Skrevet

På gulvet ;)

Takk for forslaget. Men dessverre har jeg ikke funnet den på gulvet etter å ha lett over hele rommet der pcen står....

stjernestøv
Skrevet

Takk for forslaget. Men dessverre har jeg ikke funnet den på gulvet etter å ha lett over hele rommet der pcen står....

Merkelig, du får fortsette jakten så dukker den nok opp :)

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig, du får fortsette jakten så dukker den nok opp :)

Takk!

:)

Skrevet

Der du legger de betalte regningene. 

Skrevet

Jeg er ikke synsk (ønsker heller ikke å være det), men jeg også leter stadig vekk etter bankkortet, bankbrikken, nøkler etc. Jeg finner de alltid, men kan ofte lete forferdelig lenge :angry: Fryktelig irriterende, men systematisk leting er nøkkelordet!

Håper du finner den lille brikken -_- Alt skulle egentlig vært søkbart av en annen "dings", men så mister vi vel den også :D

Skrevet

Du la den i bukselomma fordi du bare skulle gjøre noe før du gikk for å legge den på sin faste plass, og buksa ligger nå i skittentøyskurven.

AnonymBruker
Skrevet

Den kan være stjålet av en klebeånd.

Anonymous poster hash: 7b9b5...e16

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har katt kan der være hvor som helst i huset. :-)

Anonymous poster hash: 396aa...bcb
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har katt kan der være hvor som helst i huset. :-)

Anonymous poster hash: 396aa...bcb

Takk for råd, alle sammen!

Jeg ble dessverre nødt til å bestille ny brikke...

Men jeg har den straks i posten :D

Skrevet

Bra!

Hvis det skulle finnes noen klarsynte her som faktisk virker må de gjerne fortelle meg hvor det er blitt av minnepennen min.

AnonymBruker
Skrevet

Bra!

Hvis det skulle finnes noen klarsynte her som faktisk virker må de gjerne fortelle meg hvor det er blitt av minnepennen min.

Jeg er ikke klarsynt, men har erfaring med at ting kan bli forlagt hvis man har det travelt, blir forstyrret el.l, ved at man legger fra seg ting på et sted man ikke bruker å legge tingen, og at man har glemt det.

En så liten ting som en minnepenn kan også falle ut av en lomme, f.eks. Prøv å tenk etter når du brukte den sist, hva du gjorde etterpå, ble du forstyrret av noe, travelt el.l. og tenk etter hvor du kan ha lagt den fra deg.

Let på gulvet, i sofa o.l. der minnepenn kan ha sklidd ut av lomme, hvis du bruker å ha den i lomma.

Evt i vaskemaskinen:)

Jeg har vasket minnepenn i vaskemaskina før jeg, og det gikk fint! :D

Skrevet

Har du sjekket under sengen?

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket under sengen?

Takk for innspill, men jeg betaler ikke regninger i sengen :D

Skrevet

Takk for innspill, men jeg betaler ikke regninger i sengen :D

Det kan jo være du har betalt dem i søvne hehe... eller den kan ha falt under sengen

AnonymBruker
Skrevet

Alt i orden :) .

Takk for ditt hjelpsomme innspill!

Klem :)

Skrevet

Alt i orden :) .

Takk for ditt hjelpsomme innspill!

Klem :)

Vær så god:) 

Trøst deg med at svaret kunne vært enda verre :-D

For eksempel at du hadde mistet den i do og trukket ned... 

Klem til deg også

Skrevet

Jeg er ikke klarsynt, men har erfaring med at ting kan bli forlagt hvis man har det travelt, blir forstyrret el.l, ved at man legger fra seg ting på et sted man ikke bruker å legge tingen, og at man har glemt det.

En så liten ting som en minnepenn kan også falle ut av en lomme, f.eks. Prøv å tenk etter når du brukte den sist, hva du gjorde etterpå, ble du forstyrret av noe, travelt el.l. og tenk etter hvor du kan ha lagt den fra deg.

Let på gulvet, i sofa o.l. der minnepenn kan ha sklidd ut av lomme, hvis du bruker å ha den i lomma.

Evt i vaskemaskinen:)

Jeg har vasket minnepenn i vaskemaskina før jeg, og det gikk fint! :D

Jøss, overlevde den virkelig en runde i vaskemaskinen? Det hadde jeg aldri trodd! :)

Jeg er så utrolig surrete og lettdistrahert at jeg i årenes løp har lært meg at jeg  ha så gode rutiner på ting at det ikke kan gå galt. Derfor har jeg en fast plass for nøkler, fast sjekkliste på fast tidspunkt om morgenen før jeg drar til jobben for å være sikker på at jeg får med meg det jeg skal, fast rutine med å legge ting på plass med en gang jeg er ferdig med å bruke det, osv osv. Det går evigheter mellom hver gang jeg mister noe nå, men det kan skje at jeg blir avbrutt før jeg får lagt ting der det skal være. Antar at det må være det som har skjedd denne gangen. Jeg har prøvd å gå tilbake til sist jeg brukte den, men jeg finner den ikke på noen steder det er tenkelig at den kan ha tatt veien etter det. Merkelig. Jeg begynner å bli redd for at jeg (som du sier) kan ha lagt den i lommen, og at den har falt ut et sted. Det er det verst tenkelige, for da kan den jo være nesten hvor som helst. Må bare fortsette å lete, for jeg har et par dokumenter på den jeg bør ha til i morgen.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...