Gå til innhold

Brøt politisperren - kjørte i døden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Han har dessverre så lite fantasi at han har kopiert min.

Hvis du slutter å sutre om dette, så er det større håp om endring.

Anonymous poster hash: 8144a...63c

Skrevet

Enig. Han har dessverre så lite fantasi at han har kopiert min.

Om jeg ikke husker helt feil så var det _du_ som en dag her oppfordret alle til å ha det norske flagget som avatar - så han har jo bare gjort som du ba ham om.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil så var det _du_ som en dag her oppfordret alle til å ha det norske flagget som avatar - så han har jo bare gjort som du ba ham om.

Skrevet

Ja, jeg lagen en åpenbart ironisk tråd, lenge ETTER at han og flere andre hadde kopiert avataren.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe... bra påminnelse !

Skrevet (endret)

Ja, jeg lagen en åpenbart ironisk tråd, lenge ETTER at han og flere andre hadde kopiert avataren.

Det som burde vært ironisk er at en person som ønsker å dekonstruere og legge kongeriket Norge i ruin, såvel etnisk som kulturelt og økonomisk, bruker det fremste symbolet på nasjonen vår som avatar.

Men dessverre har du jo erklært at du (mis)bruker det i fullt alvor og med overlegg.

Endret av Nord og ned
Skrevet

Altså, det blir veldig forvirrende når dere begge bruker samme avatar! 

Anonymous poster hash: 43f6f...fbb

Anonym-"avataren" er vel den aller mest brukte her inne. Dessverre...
Skrevet

Anonym-"avataren" er vel den aller mest brukte her inne. Dessverre...

Ja, helt korrekt.

Man kan selvsagt forstå det på forum for Psykiatri og de andre, men i en tråd om "Politisperrer" så brukes anonym-funksjonen veldig ofte til det som kan betegnes som spam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...