AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Enig. Han har dessverre så lite fantasi at han har kopiert min. Hvis du slutter å sutre om dette, så er det større håp om endring. Anonymous poster hash: 8144a...63c 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Enig. Han har dessverre så lite fantasi at han har kopiert min. Om jeg ikke husker helt feil så var det _du_ som en dag her oppfordret alle til å ha det norske flagget som avatar - så han har jo bare gjort som du ba ham om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Om jeg ikke husker helt feil så var det _du_ som en dag her oppfordret alle til å ha det norske flagget som avatar - så han har jo bare gjort som du ba ham om. Anonymous poster hash: 8144a...63c 0 Siter
Sør Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Om jeg ikke husker helt feil så var det _du_ som en dag her oppfordret alle til å ha det norske flagget som avatar - så han har jo bare gjort som du ba ham om. Ja, jeg lagen en åpenbart ironisk tråd, lenge ETTER at han og flere andre hadde kopiert avataren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Om jeg ikke husker helt feil så var det _du_ som en dag her oppfordret alle til å ha det norske flagget som avatar - så han har jo bare gjort som du ba ham om. Hehe... bra påminnelse ! Anonymous poster hash: 8144a...63c 0 Siter
Nord og ned Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 (endret) Ja, jeg lagen en åpenbart ironisk tråd, lenge ETTER at han og flere andre hadde kopiert avataren. Det som burde vært ironisk er at en person som ønsker å dekonstruere og legge kongeriket Norge i ruin, såvel etnisk som kulturelt og økonomisk, bruker det fremste symbolet på nasjonen vår som avatar. Men dessverre har du jo erklært at du (mis)bruker det i fullt alvor og med overlegg. Endret 26. april 2013 av Nord og ned 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Altså, det blir veldig forvirrende når dere begge bruker samme avatar! Anonymous poster hash: 43f6f...fbb Anonym-"avataren" er vel den aller mest brukte her inne. Dessverre... 0 Siter
Sør Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Anonym-"avataren" er vel den aller mest brukte her inne. Dessverre... Ja, helt korrekt. Man kan selvsagt forstå det på forum for Psykiatri og de andre, men i en tråd om "Politisperrer" så brukes anonym-funksjonen veldig ofte til det som kan betegnes som spam. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.