Gå til innhold

Wellbutrin og cipralex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at disse to medisinene fungerer i tospann? At de like så godt kunne ha vært en pille sammenlagt?

Jeg føler meg våryr. I dag var det så varmt at jeg gikk turen min i t-skjorte. B)  Men shortsen har jeg ikke funnet frem ennå. Her går det fremdeles i langbukser.

Jeg har masse overskuddsenergi som jeg gjerne skulle brukt opp. Kanskje jeg skal vaske hele leiligheten i morgen? Psykologen min synes jeg virker gira og ber meg om å beholde fornuften. Men dette er ingen hypomani. Plutselig kan jeg ligge på sofaen igjen. Men det håper jeg selvfølgelig ikke skjer.

Jeg har redusert ap og føler at dette har gitt meg mer energi. Litt av tankekjøret er tilbake, men ikke verre enn at jeg med en kraftanstrengelse kan prate meg selv til fornuft. I dag lo minstemann av meg da jeg stod inne på kjøkkenet og pratet som en foss til meg selv. Men han har ingenting han skulle ha sagt. Han sitter å skravler med seg selv hele tiden. :)

Skrevet

Jeg har masse overskuddsenergi som jeg gjerne skulle brukt opp. Kanskje jeg skal vaske hele leiligheten i morgen? Psykologen min synes jeg virker gira og ber meg om å beholde fornuften. Men dette er ingen hypomani. Plutselig kan jeg ligge på sofaen igjen. Men det håper jeg selvfølgelig ikke skjer.

Jeg har redusert ap og føler at dette har gitt meg mer energi. Litt av tankekjøret er tilbake, men ikke verre enn at jeg med en kraftanstrengelse kan prate meg selv til fornuft. I dag lo minstemann av meg da jeg stod inne på kjøkkenet og pratet som en foss til meg selv. Men han har ingenting han skulle ha sagt. Han sitter å skravler med seg selv hele tiden. :)

Hvorfor er du sikker på at dette ikke er en hypomani?

stjernestøv
Skrevet

Nyt det Gondor, håper det varer :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er korrekt at disse to medikamentene utfyller hverandre i behandlingen av depresjon.

Min spådom er at kombinasjonen SSRI og Wellbutrin vil bli langt mer brukt de kommende årene.

Skrevet

Hvorfor er du sikker på at dette ikke er en hypomani?

Jeg kjenner lusa på gangen. Og hvis det mot formodning er en hypomani, gjør det ingenting for det er bare morsomt!

Skrevet (endret)

Stemmer det at disse to medisinene fungerer i tospann? At de like så godt kunne ha vært en pille sammenlagt?

Jeg føler meg våryr. I dag var det så varmt at jeg gikk turen min i t-skjorte. B)  Men shortsen har jeg ikke funnet frem ennå. Her går det fremdeles i langbukser.ra deg. 

Kjekt å lese at du har fått det så bra. :)   Men jeg kunne godt tenkt meg å fått litt av den energien fra deg. Hadde trengt å få vasket huset jeg også. :)

Endret av toyan

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...