Gå til innhold

Hva i himmelens navn har skjedd her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt internett på to måneder. Gleder meg til DOL og så ser det slik ut! Måtte bytte nick, men jeg er hidi the scorpion.

Klemmer alle gode DOL-medlemmer;)))

Skrevet

Koselig å se deg her. Lurte litt på hvor du var blitt av!

Beste hilsener fra meg.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt internett på to måneder. Gleder meg til DOL og så ser det slik ut! Måtte bytte nick, men jeg er hidi the scorpion.

Klemmer alle gode DOL-medlemmer;)))

Klem! Du har vært savnet :)

Anonymous poster hash: 9b122...81f

Skrevet

Fint å se deg igjen, hidi og at du også ble med over til den andre siden :-)

Skrevet

Fint å se deg igjen!

Fint å være tilbake! Selv om det er ekstreme mange annonyme her...

Skrevet

Fint å se deg igjen, hidi og at du også ble med over til den andre siden :-)

Ja, det er virkelig den "andre" siden! Måtte ringe et annet DOL-medlem, for i det hele tatt få postet et innlegg her :P Men tusen takk hww. Hva er ditt gamle nick?

Skrevet

DOL har blitt reinkarnert ;)  :P

Definitivt :wacko: Skjønte ikke mye av det hele i begynnelsen, fikk hjelp av en annen doler til å finne ut av ting. Forhåpentligvis vil jeg lære etterhvert :P

Skrevet

Klem! Du har vært savnet :)

Anonymous poster hash: 9b122...81f

Tusen takk :) Men hvorfor er du anonym? Jeg savner folk med nick jeg kjenner!

Skrevet

Koselig å se deg her. Lurte litt på hvor du var blitt av!

Beste hilsener fra meg.

Hei bibben og tusen takk :) Godt å se et nick jeg kjenner godt igjen! Håper du har det bra! Klem hidi

stjernestøv
Skrevet

Definitivt :wacko: Skjønte ikke mye av det hele i begynnelsen, fikk hjelp av en annen doler til å finne ut av ting. Forhåpentligvis vil jeg lære etterhvert :P

Du kommer nok inn i det ;)

Kjekt at du er her.

Skrevet

Noen av oss har ikke fantasi nok til å bytte nick, så her er et kjent et  :)

Skrevet

Noen av oss har ikke fantasi nok til å bytte nick, så her er et kjent et  :)

/ Herlig, Bookworm :) Jeg skiftet nettleverandør og måtte få ny e-mail adresse, og trodde ikke at jeg kunne benytte mitt gamle nick... Kanskje jeg kan?

Takk for at du skrev og for at du fremdeles er her under eget nick! Klem hidi

Skrevet

Hei bibben og tusen takk :) Godt å se et nick jeg kjenner godt igjen! Håper du har det bra! Klem hidi

Takk Hidi, jeg har det fint! Jeg håper du har kommet godt i gang på forumet uten alt for store tekniske hindringer. Jeg sliter litt fortsatt. Får opp mange rare koder og tegn når jeg skal svare andre slik som nå. Jeg håper og tror at de på teknisk jobber med saken.

Har du hatt det bra siden sist? Og hvordan i alle dager har du klart deg så lenge uten internett? Imponerende! Men på den annen side så klarte man seg jo rimelig godt for tellbare år tilbake.

Ha en fin kveld! Klem fra meg.

Skrevet

Jeg synes det ikke er det samme her lenger og savner gamle dol!

Hilsen huuff

Skrevet

Tusen takk :) Men hvorfor er du anonym? Jeg savner folk med nick jeg kjenner!

:vinker:

DOL døde søndag kveld, og stod opp igjen mandag ettermiddag! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...