AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Hva skjer? Jeg føler at jeg "overvåkes" av noen luringer på nettet. Jeg har i kveld lest litt om ulike mobiltelefoner. Etter dette har heftig reklame dukket opp på nettsidene jeg er inne på. Over, under og på siden. Er det mulig? Hvor lenge vil dette henge ved meg? Vil "de" der ute kjøre på med reklame til jeg har bestilt meg ny mobil? Det er skremmende hvordan systemene virker. Anonymous poster hash: 61dfa...916 Anonymous poster hash: 2f62b...7c0 Anonymous poster hash: 2f62b...7c0 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Det kan du lett fikse med å gå på innstillinger på pc`n din og gjøre noen endringer :-) 0 Siter
Ayia Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Det kan du lett fikse med å gå på innstillinger på pc`n din og gjøre noen endringer :-) Hvor og hvordan? 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Hvor og hvordan? I innstillingene til nettleseren din kan velge å deaktivere tredjeparts/ eller slette tracking cookies. Småkakene tar vare på dine surfevaner og tilpasser feks reklame etter hva du har surfet på. 0 Siter
heisyn Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 mozilla firefox sitt program gjør at jeg ikke får reklame på noen nettsider Anbefales på det sterkeste, spør noen som har peiling på data 0 Siter
Ayia Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 I innstillingene til nettleseren din kan velge å deaktivere tredjeparts/ eller slette tracking cookies. Småkakene tar vare på dine surfevaner og tilpasser feks reklame etter hva du har surfet på. Stor takk til deg XbellaX! Er møkklei annonsørforfølgelse... 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Stor takk til deg XbellaX! Er møkklei annonsørforfølgelse... Husk at du også kan blokke alt av annonser om du virkelig blir fed up :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.