Gå til innhold

Vil ikke bli avhengig av benzo

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvordan kan man vite om man er avhengig av benzo?

Blir man fort avhengig når man har vært det før?

Har tatt endel i det siste, men nå skal jeg holde meg til kun en om kvelden. Skal klare det :)

Skrevet

Jeg sluttet når jeg ble bra. Har ikke behov for de nå.  Men jeg må vite at jeg har de liggende  i tilfelle.  Det største problemet for meg var ikke å slutte, men at det måtte stadig større doser til for å få effekt.

stjernestøv
Skrevet

Så du sluttet helt uten problemer?

Behandleren min og psykiaterene sier det er så lett å bli avhengig, men tror ikke jeg er det nå. Skal bevise det og ved å kun ta en om kvelden.

Skrevet (endret)

Så du sluttet helt uten problemer?

Behandleren min og psykiaterene sier det er så lett å bli avhengig, men tror ikke jeg er det nå. Skal bevise det og ved å kun ta en om kvelden.

Nå når jeg ble bra så sluttet jeg helt uten problem.  Jeg sluttet også for en del år siden. Da ble jeg sykemeldt, men det var på grunn av at det kun var benzoen som fikk meg til å fungere i jobb da.  Egentlig fungerte jeg ikke med benzoen heller.  Tok bare mer og mer for å prøve å fungere.  Til slutt ble jeg redd for hva jeg holdt på med og sluttet helt.

.

Men det er nok forskjell på benzo. Noen blir du nok lettere avhengig av enn andre.

Endret av toyan
stjernestøv
Skrevet

Ok, takk. Skal nok klare det jeg og, er langt ifra avhengig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...