Gå til innhold

sliten i hodet/nhd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så sliten nå og trøtt i hodet. Hadde besøk av en venninne og det var så mye rabalder i hodet mitt, måtte anstrenge meg veldig for å følge med i samtalen. Jeg vet ikke om det var stemmer, det var ikke mine tanker. De lo av meg og sa "nå er du sliten nå, nå er du dårlig nå" og de sa stygge ting om veninna mi. De sa "bitch,bitch, hun er stygg innrøm det, du liker henne ikke" osv. Så jeg måtte diskutere med dem og holde fokus på hva hun sa, ble så fjern og sliten. Bare tenkte "du må gå,gå gå gå". Hun var så lenge. Hva er dette? Vet ikke om det er stemmer eller tanker som blir puttet inn i hodet mitt, måtte skjerpe meg for ikke å si stygge ting høyt. Bør jeg være redd? Har jeg begynt å bli syk selv om jeg tar medisiner? Bør jeg øke medisiner?

Anonymous poster hash: 73fcd...5b7
Skrevet

For meg høres dette som tankekjør. Jeg kan kjenne igjen det du beskriver, og har i slike tilfeller redusert inntrykk og økt ør lite grann på AP. Det hjelper å komme inn i trygge rammer og få sove...synes jeg. Jeg tror ikke det er noe å være redd for selv om det er både ubehagelig og skremmende å ha det slik.

Håper NHD kan gi deg et godt råd med på veien.

God kveld :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Jeg vil ikke være syk bare :(

Anonymous poster hash: 73fcd...5b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...