Gå til innhold

Søt gutt på bussen i går. En pussig historie uten noe poeng.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom meg i siste liten inn på bussen, fikk satt meg ned og pustet ut. Rett overfor meg satt en ung mann, jeg la ikke egentlig merke til ham før han nøs. I hånda. Jeg tenkte på rådet med å nyse i lommetørkle eller i albuen, og at det er veldig vanskelig å rekke å få fatt i lommetørkleet i tide når man må nyse. Jeg lurte på om han i det hele tatt hadde lommetørkle eller om han brukte papirlommetørklær. Jeg smugtittet og fikk med meg at han hadde en liten plastpakke med papirlommetørklær. Så lurte jeg på hvor det var meningen at man skulle gjøre av brukte papirlommetørklær når man sitter på bussen. Deretter grep han tak i en av stengene som man kan holde seg fast i, med den hånda han nettopp hadde nyst i. Da tenkte jeg på forskjellen mellom ekkelt og farlig, at mye ekkelt er ufarlig og at mye farlig er ekstra farlig fordi det ikke virker farlig, og at man nok egentlig ikke blir smittet av forkjølelse på den måten, man blir syk av bakterier og virus som er overalt, når bare immunforsvaret blir svekket. Og hvis det bare er allergi, er det ikke noe å bli smittet av engang. Så fikk jeg lyst til å ta på den stanga, bare på trass.

Etterhvert la jeg merke til at han var litt rød på nesa, og at han var en veldig søt gutt. Veldig pen. Og ung. Han så så snill ut. Jeg tror han så på en hund som da var bak meg, og at det gjorde ham myk i ansiktet. Jeg tenkte på at jeg lenge var redd for ungdommer, men et par unge mannlige behandlere har gjort meg mer åpen for og trygg på unge mennesker. Og jeg fikk lyst til å bli kjent med ham, og lage hostemedisin og suppe til ham. Jeg var nesten litt trist da han gikk av bussen.

Anonymous poster hash: 7ebed...533
stjernestøv
Skrevet

Noen ganger kan man tro man kjenner folk, bare ved å observere dem og analysere.

Jeg har lagt merke til at mange folk slikker seg på fingeren når de blar i papirer eller blader, det er ekkelt! Tror alle gjør det, ikke ok å ta i andres spytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...