AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Jeg mener å ha hørt at enten bør man kjøpe en bruktbil når den er rundt 1 år gammel, for da har den sunket veldig i pris, er ferdig med de første barnesykdommene, og er fortsatt nokså ny. Etter noen år kommer et nytt gunstig kjøpstidspunkt, når endel av bilen har blitt skiftet ut til nyere deler - men hvor mange år omtrent er det??? Anonymous poster hash: 9c864...d5c 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Hei! Jeg tror det avhenger en del av bilmerke. Toyota holder seg feks godt i pris, lite problemer med bilene, selv når eldre. Ang barnesykdommer så tenker jeg at de første bilene til en produsent kan ha noen slike, det kan feks være greit derfor å vente til neste produksjon. Jeg har sett på Tesla S, tenker vente på tesla X, nettopp for å unngå en del barnesykdommer, men tesla X blir jo en større bil samt med firehjulstrekk og sikkert mange forbedringer :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.