Gå til innhold

Følsomme barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann vil ihvertfall ikke godta det :huh:

Hei!

:lol: jeg er dame og godtar :-)

Både det og at jeg er så taus, prøver si noe, lytte og snakke...

Noen dager går det med godt hell mange mil frem, min mann snakker og jeg lytter, og føler meg som "verdens beste kone" ja for hører på og stille spørsmål slik jeg bør :-)

stjernestøv
Skrevet

Så videoen, dette er jo ikke en sykdom men en væremåte. Det finnes ikke medisiner for det heller, det er mange som er slik...både barn, menn og kvinner.

Gleder meg til boken jeg :)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

:lol: jeg er dame og godtar :-)

Både det og at jeg er så taus, prøver si noe, lytte og snakke...

Noen dager går det med godt hell mange mil frem, min mann snakker og jeg lytter, og føler meg som "verdens beste kone" ja for hører på og stille spørsmål slik jeg bør :-)

Du skulle snakket med min mann, hehe :lol:

Skrevet

Du skulle snakket med min mann, hehe :lol:

Hei!

Ja jeg skulle nok det  :)

Er din mann skravlete?

Min mann snakker mye, han sier jeg er så taus, da føler han at jeg ikke er interessert i han, det er jeg jo, men tror ikke man skal måtte si det, ja det er ting der som blir komplisert, men nå sier jeg ca 2 x pr dag, jeg elsker deg, samt mange oppflginssprsmål, det liker han :-)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Ja jeg skulle nok det  :)

Er din mann skravlete?

Min mann snakker mye, han sier jeg er så taus, da føler han at jeg ikke er interessert i han, det er jeg jo, men tror ikke man skal måtte si det, ja det er ting der som blir komplisert, men nå sier jeg ca 2 x pr dag, jeg elsker deg, samt mange oppflginssprsmål, det liker han :-)

Nei min mann er ikke skravlete, ganske taus han og. Men jeg kan til tider skravle mye, tror ikke han hører på hva jeg sier en gang. Det kan føre til at jeg holder kjeft. Men min sønn er veldig opptatt av å snakke om sine ting, det kan bli litt slitsomt.

Skrevet

Nei min mann er ikke skravlete, ganske taus han og. Men jeg kan til tider skravle mye, tror ikke han hører på hva jeg sier en gang. Det kan føre til at jeg holder kjeft. Men min sønn er veldig opptatt av å snakke om sine ting, det kan bli litt slitsomt.

Hei!

Ok, jeg skravler lite selv, så det hadde vel blitt taust mellom f\din mann og meg :-)

Du skulle vel snakket med min mann :-) 

han skulle gå på gruppe for pårøerende med ektefeller mer autisme, men ingen møtte, men det sier mye om behovet hans, han trenger noen å snakke med, som kan noe om autisme.

Min fysikkforeleser har asperger, tenkte og trodde han, funnet ut selv, litt ved å vite om meg, og da fikk han snakke behov, jeg likte han kjempegodt, gammel mann, men jeg liker godt!!!

stjernestøv
Skrevet

Hadde blitt taust det da ja ;)

Jeg vil ikke presse på han noen diagnose så vil ikke bry meg mer, han er som han er og ferdig med det. Kunne snakket med din mann om hvordan det er å leve med folk som har asberger :)

Synd det ikke møtte noen opp på gruppen.

Skrevet

Hadde blitt taust det da ja ;)

Jeg vil ikke presse på han noen diagnose så vil ikke bry meg mer, han er som han er og ferdig med det. Kunne snakket med din mann om hvordan det er å leve med folk som har asberger :)

Synd det ikke møtte noen opp på gruppen.

Hei!

ja det syns min mann.

Og han klagde til autismeforeningen og jeg meldte meg ut.

Er ikke medlem mer hva skal vi voksne med en organisasjon for barn :-)

Vi har nok med våre egne barn og de liker ikke arangementer, de liker seg hjemme :-)

Du lyder som min mann, han har bare godtatt situasjonen også er han fornøyd :-)

Skrevet

Hei!

veldig bra!

det er akkurat sånn jeg selv føler det!

sensitiv, men klarer ikke sortere.

Hvordan klarer du vite dette?

Leste det i boka til den amerikanske psykologen.

Owæ, jeg drukner litt her inne, så vi får heller diskutere uforpliktende en annen gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...