Gå til innhold

Er du redd løse hunder?

Er du redd for løse hunder?  

8 stemmer

1. 1. Blir du redd når du ser en løs hund?

• Ja, alltid
      2
    • Ja, men ikke alltid
      1
    • Ja, men kun hvis jeg synes at det er sannsynlig at situasjonen kan medføre fare for meg og/eller evt egen medbrakt hund
      4
    • Nei, aldri
      1
  2. 2. Synes du at hunder burde gå i bånd alltid på steder der andre mennesker ferdes og det er stor sannsynlighet for å møte på mennesker som er redd for løse hunder?

• Ja
      7
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: c38ba...190
Skrevet

Hei!

ja jeg er redd løse hunder.

Men blir ikke redd når hundeeiere holder dem når jeg kommer.

Jeg er redd for bjeffing og skal hoppe på meg, liker ikke blir så redd. Holder meg for ørene.

Hvis en løs hund, særlig Rottweiler snuser på meg, tror jeg at jeg skal bli bitt og må slåss, liker ikke så skumle hunder, holder hendene til halsen for redd de skal bite meg i strupen, det er det slike hunder gjør, jeg ser hvordan de tar hunden min, legger han ned, han er redd og jeg er redd. .-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...