AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Finnes det mulighet for det på Doktoronline? Noen ganger er det svært sensitive ting inkl detaljer som andre kan kjenne igjen, som man har behov for å skrive til deg, Nils Håvard Dahl om og få svar fra deg, uten at andre kan lese det ved at spørsmål og svar blir lagt ut på Doktoronline. Vi er mange som setter stor pris på å få svar fra deg. Hvis det ikke er mulighet for personlig svar fra deg, uten at spørsmål og svar postes på Doktoronline, kan det være greit for brukere å vite at denne muligheten finnes et annet sted, se: https://www.eksperth...ompetenceId=969 På denne tjenesten (dette er ikke Doktoronline) er det mulig (man må betale for tjenesten) å skrive e-post og få svar på e-post fra deg, uten at spørsmål og svar blir delt med andre. Det er også mulighet for å snakke med deg på telefon, mot betaling. Hvorfor finnes ikke tjenesten om å få personlig svar fra deg på e-post, mot betaling, på Doktoronline? Er det evt vurdert at det kan bli en slik tjeneste på Doktoronline? Anonymous poster hash: 8c474...366 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Jeg er vanligvis ikke naiv, men jeg trodde helt il for to uker siden at eksperthjelpen var en del av DOLs tjenester. Jeg ble nemlig rekruttert til eksperthjelpen via DOL. Akkurat nå har DOLs redaksjon og tekniske stab nok med den siste oppdateringen, men det er mulig at en slik tjeneste som du etterspør vil bli tilbudt via DOL. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Jeg er vanligvis ikke naiv, men jeg trodde helt il for to uker siden at eksperthjelpen var en del av DOLs tjenester. Jeg ble nemlig rekruttert til eksperthjelpen via DOL. Akkurat nå har DOLs redaksjon og tekniske stab nok med den siste oppdateringen, men det er mulig at en slik tjeneste som du etterspør vil bli tilbudt via DOL. Takk for svar, og takk for all hjelp som du gir oss! Hjelpen som du gir betyr mye for mange. Stor klem til deg Håper at du får en fin søndag Anonymous poster hash: 8c474...366 0 Siter
Marie Mel Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Det tror jeg vi alle har lurt på. Så håper jeg det vil bli mulig for framtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.