Gå til innhold

Mulighet for å få personlig svar fra deg, Nils Håvard Dahl på e-post, uten at spørsmål og svar postes på Doktoronline?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det mulighet for det på Doktoronline?

Noen ganger er det svært sensitive ting inkl detaljer som andre kan kjenne igjen, som man har behov for å skrive til deg, Nils Håvard Dahl om og få svar fra deg, uten at andre kan lese det ved at spørsmål og svar blir lagt ut på Doktoronline.

Vi er mange som setter stor pris på å få svar fra deg.

Hvis det ikke er mulighet for personlig svar fra deg, uten at spørsmål og svar postes på Doktoronline, kan det være greit for brukere å vite at denne muligheten finnes et annet sted, se:

https://www.eksperth...ompetenceId=969

På denne tjenesten (dette er ikke Doktoronline) er det mulig (man må betale for tjenesten) å skrive e-post og få svar på e-post fra deg, uten at spørsmål og svar blir delt med andre. Det er også mulighet for å snakke med deg på telefon, mot betaling.

Hvorfor finnes ikke tjenesten om å få personlig svar fra deg på e-post, mot betaling, på Doktoronline? Er det evt vurdert at det kan bli en slik tjeneste på Doktoronline?

Anonymous poster hash: 8c474...366

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke naiv, men jeg trodde helt il for to uker siden at eksperthjelpen var en del av DOLs tjenester. Jeg ble nemlig rekruttert til eksperthjelpen via DOL.

Akkurat nå har DOLs redaksjon og tekniske stab nok med den siste oppdateringen, men det er mulig at en slik tjeneste som du etterspør vil bli tilbudt via DOL.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke naiv, men jeg trodde helt il for to uker siden at eksperthjelpen var en del av DOLs tjenester. Jeg ble nemlig rekruttert til eksperthjelpen via DOL.

Akkurat nå har DOLs redaksjon og tekniske stab nok med den siste oppdateringen, men det er mulig at en slik tjeneste som du etterspør vil bli tilbudt via DOL.

Takk for svar, og takk for all hjelp som du gir oss!

Hjelpen som du gir betyr mye for mange.

Stor klem til deg

Håper at du får en fin søndag :)

Anonymous poster hash: 8c474...366

Skrevet

Det tror jeg vi alle har lurt på.

Så håper jeg det vil bli mulig for framtiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...