AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Skal snart på konsert på telenor arena. Lurer på hvordan man best kommer seg dit med kollektiv fra Hellsfyr ( evt Oslo sentrum) ? Takknemlig for svar :-) Anonymous poster hash: e7a7f...9f7 Anonymous poster hash: e7a7f...9f7 0 Siter
Nord og ned Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 (endret) Buss 31 eller 31E. Rutetider og holdeplasser finner du her: http://ruter.no/Documents/Rutetabeller/Oslo/Buss_30-37_130407.pdf I tillegg settes det opp ekstrabusser fra sentrum ved konserter. Endret 28. april 2013 av Nord og ned 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Sjekk Facebook-siden (hvis du har Facebook) til Telenor Arena. Ved veldig mange konserter settes det opp shuttlebusser til de enkelte arrangementene. Det var det på Justin Bieber (hvor jeg var - HURRA!!!) og det blir satt opp til Bruce Springsteen, ser jeg... Ellers henviser jeg til Nord og neds link... 0 Siter
Sør Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Skal snart på konsert på telenor arena. Lurer på hvordan man best kommer seg dit med kollektiv fra Hellsfyr ( evt Oslo sentrum) ? Takknemlig for svar :-) Anonymous poster hash: e7a7f...9f7 Fra Helsfyr tar du T-banen fra Helsfyr T-banestasjon til Jernbanetorget. Derfra tar du buss 31 som stopper utenfor Telenor Arena. Du trenger ikke sjekke tidstabellen - det går kontinuerlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.