Gondor Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Jeg har nå på kort til redusert fluanxol fra 8 mg til 4 mg og nå tenkte jeg å gå ned til 2 mg. Grunnen til dette er at jeg merker bedret intellektuell funksjon etter at jeg reduserte og dessuten at jeg har fått tilbake mye av min fantasi. Dette er viktig for meg. Psykiateren min mener jeg kan redusere, men er redd for at jeg får tilbake tankekjøret. Da er det bare å øke igjen. Grei skuring. Jeg ønsker "å bli meg selv" igjen, vel å merke uten depresjoner. Det hadde vært deilig å få tilbake hypomaniene, men det sørger lamictal for at jeg ikke får. Den medisinen rører jeg aldri fordi den også holder depresjonene i sjakk. Jeg føler stor glede nå, etter at reduksjonen har gått så bra. Jeg føler meg også rar. Det er et eller annet som har skjedd med tidsoppfattelsen. Jeg skjønner ikke helt hva det er som skjer, men det plager meg ikke så veldig. Nå er det vår og snart blir det sommer. Jeg gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.