Gå til innhold

Reduksjon av fluanxol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå på kort til redusert fluanxol fra 8 mg til 4 mg og nå tenkte jeg å gå ned til 2 mg. Grunnen til dette er at jeg merker bedret intellektuell funksjon etter at jeg reduserte og dessuten at jeg har fått tilbake mye av min fantasi. Dette er viktig for meg.

Psykiateren min mener jeg kan redusere, men er redd for at jeg får tilbake tankekjøret. Da er det bare å øke igjen. Grei skuring.

Jeg ønsker "å bli meg selv" igjen, vel å merke uten depresjoner. Det hadde vært deilig å få tilbake hypomaniene, men det sørger lamictal for at jeg ikke får. Den medisinen rører jeg aldri fordi den også holder depresjonene i sjakk.

Jeg føler stor glede nå, etter at reduksjonen har gått så bra. Jeg føler meg også rar. Det er et eller annet som har skjedd med tidsoppfattelsen. Jeg skjønner ikke helt hva det er som skjer, men det plager meg ikke så veldig. Nå er det vår og snart blir det sommer. Jeg gleder meg!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...