AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg har gått et par fjellturer på plasser jeg ikke har vært før nå. På den ene turen hadde jeg nydelig vær. Alt jeg så i naturen var fantastisk. Jeg kom til et nydelig vann. Og gikk på en topp med nydelig utsikt. Tok mange fine bilder. På den andre turen var det regn og vind. Jeg hadde regntette og vindtette klær. Det var friskt og godt, og godt å komme hjem til en varm stue etter en lang tur. Men jeg opplevde ikke naturen på samme måte. Den var vanlig. Jeg tenkte på det etterpå. Naturen var nok like fin på begge turene, men opplevelsen av naturen var forskjellig. Kanskje noe å tenke på hvis du skal kjøpe deg tomt. Været som er når du ser på tomten kan nok påvirke avgjørelsen. Jeg så på en undersøkelse der to grupper var plassert på forskjellige plasser før visning av et hus. Den ene gruppen satt på noen krakker i et trist rom mens de ventet på å komme på visning. Mens den andre gruppen satt i en flott stue med gode benker. Etter visningen satte den gruppen som hadde sittet i stuen og ventet en veldig mye høyere takst på huset enn den andre gruppen. Men jeg anbefaler alle å komme seg ut i naturen uansett vær. For godt gjør det uansett. Anonymous poster hash: c5f25...46f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/391821-ut-p%C3%A5-tur-i-all-slags-v%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.