mammahjerte Skrevet 29. april 2013 Skrevet 29. april 2013 Jeg har en bipolar lidelse som er rimelig (ikke helt ...) under kontroll. Den gjør at jeg periodisk mister alt arbeidslyst, MEN når jeg har arbeidslyst blir jeg ofte forhindret fra å jobbe pga min dårlige rygg. Jeg har prolapser flere og er opperert. I tillegg har jeg omsorgsoppgaver i hjemmet. Jeg har en datter som har en alvorlig kreftdiagnose og som trenger oppfølging. Det ligger mitt hjerte nærmest fordi livet er her og nå. Jeg føler et press om å komme ut i arbeid igjen,men inne i meg selv tror jeg ikke det vil gå. Det føles som om min plass er hjemme med meg selv og min datter. Selv om jeg selvsagt skulle ønske situasjonene var en annen. Hva tror du NHD? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 Skrevet 29. april 2013 Jeg jobber selv i helsesektoren. Jeg håper du har en klok lege som forstår, at med de diagnosene samt den livssituasjonen du har, trenger du en langvarig sykemelding, evt AAP. Du har mer enn nok nå. Når det er sagt, mener jeg også at det vil være viktig at du gjør en aktivitet (hobby feks) som gir deg glede, slik at du får et avbrekk fra den hverdagen du står oppi. Anonymous poster hash: 0be7b...d3c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.