Gå til innhold

Asylmottak må legges ned, og grensen må stenges!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kan ikke fortsette med den strømmen av asylsøkere. Vår land er lite, og det er noe som heter "self preservation".

Stem FRP!

Anonymous poster hash: e430c...cac

Det er jo gledelig da at den siste meningsmålingen jeg så hadde lavest oppslutning for Frp på veldig mange år. :)

- Alle som jobber betaler 14.000 årlig for innvandrerne

http://www.na24.no/article3617450.ece

Anonymous poster hash: e430c...cac

For å sitere SSB (som tross alt skrev det bak), og ikke journalistene:

- Vår konklusjon er at innvandring, slik vi hiittil har sett, ikke har så stor effekt på den offentlige budsjettbalansen på lang sikt. For statsfinansene er det eldrebølgen som er hovedproblemet, skriver han.

Kilde: http://www.dagbladet.no/2013/04/27/nyheter/innenriks/innvandring/frp/ssb/26878967/

Det er bare Frp som forsøker å misbruke innvandrerne til sin sedvanlige skremmepolitikk.

Annonse

Ja til den gamle Sovjetstaten med stengte grenser!!!!

Jeg tror ikke noen vil gjøre Norge til et kommunistisk land, men hva med å strenge grensene å gjøre oss til et kristent land?

Vi har blitt kristnet med tvang en gang tidligere, og det er ingen gode grunner til at ikke det skal skje igjen.

I Nord Korea har de stor suksess med denne typen indoktrinering, men en vesentlig forskjell på dem og oss er at vi har oljen, så vi har råd til noen år med sanksjoner fra utlandet. 

Jeg tror ikke noen vil gjøre Norge til et kommunistisk land, men hva med å strenge grensene å gjøre oss til et kristent land?

Vi har blitt kristnet med tvang en gang tidligere, og det er ingen gode grunner til at ikke det skal skje igjen.

I Nord Korea har de stor suksess med denne typen indoktrinering, men en vesentlig forskjell på dem og oss er at vi har oljen, så vi har råd til noen år med sanksjoner fra utlandet. 

Vi kommer til å få det sååå mye bedre om det skjer :P Gå imot FNs menneskerettighetserklæringer og greier - spennende med litt gnisninger :P

Det er lenge siden jeg har vært på en god korsfestelse!

:nemlig:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...