AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Takk for opplysningene. På hvilke grunnlag kan helfo innvilge refusjon på de? Bare hyggelig! Du kan ta en titt i blåreseptforskriften § 3.Refusjon etter individuell søknad Og HELFO-Individuell refusjon Anonymous poster hash: 6d876...54e 0 Siter
Gjest Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Bare hyggelig! Du kan ta en titt i blåreseptforskriften § 3.Refusjon etter individuell søknad Og HELFO-Individuell refusjon Anonymous poster hash: 6d876...54e HELFO kan fatte vedtak etter § 3a og § 3b når særlige grunner foreligger: § 3a: Kunden har behov for et legemiddel som ikke er i refusjonslisten, men har en lidelse med refusjonskode angitt i refusjonslisten. § 3b: Kunden bruker legemidler til behandling av kronisk lidelse som ikke er nevnt i refusjonslisten Vet ikke hvordan jeg skal tolke 3a. Jeg har jo fått søvnproblemer som bivirkning av wellbutrin. Munntørrhet har jeg også fått som bivirkning av medisiner. For det også må jeg bruke spray og tabletter. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Hei! Takk fra meg også, dette viste jeg ikke. Rart barnehabilitering og voksnehabilitering ikke vet sånt? De vet ikke dette de heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.