stjernestøv Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Føler meg så glad og positiv i dag Har planer om ting og det gir meg positive følelser og tanker, da kan jeg vel regne med at å høre negative stemmer inni hodet er over? Har planer om å ta medisinene mine for jeg vet jo at de holder meg frisk, og da kan jeg delta i samfunnet på en bedre måte. Så nå er jeg vel på rett vei? Har svinget mye de siste ukene, men satser på at jeg nå har landet og er stabil. Håper alle får en fin 1 mai, mai...det er vår 0 Siter
Togli Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Herlig når man føler at humøret er på topp Måtte det være slik leeeeenge 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Skrevet 1. mai 2013 Ja, det er herlig Håper du har en fin dag Togli 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Hei! Fint å lese. Hold fast ved medisiner :-) Og ha en fin 1 mai, det har jeg :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Skrevet 1. mai 2013 Takk, har hatt en fin dag Ha en fin kveld 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Hei!:-) God kveld til deg også, nå skal legge meg ;.) tatt ned flagget, alene i kveld, god natt :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Kjekt å lese at du har det så bra. og godt at du innser at det er medisinene som gjør det, slik at du ikke reduserer på noe nå når du har det bra. Jeg fikk beskjed av psykiateren å holde meg aktiv nå når jeg er stabil, og ikke bare sette meg ned i godstolen for å nyte det. Så finn på noe du liker å gjøre så tror jeg at du har større mulighet for at det skal vare. Nyt det :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Takk Prøver å nyte det og har planer i hodet mitt, positive planer. Må prøve å holde meg på et positivt nivå, selv om jeg ble sliten i hodet i går kveld. Føles som hjernen er overaktiv, har litt ting jeg skal gjøre i dag. Håper det positive varer, en dag er ikke nok Medisintanker virker som de kommer og går, men må jo bare henge med i svingene. Nå mener jeg det er rett, håper det varer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 :-) Smil til verden og verden smiler til deg (tror det er noe i det altså) 0 Siter
Gjest Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Takk Prøver å nyte det og har planer i hodet mitt, positive planer. Må prøve å holde meg på et positivt nivå, selv om jeg ble sliten i hodet i går kveld. Føles som hjernen er overaktiv, har litt ting jeg skal gjøre i dag. Håper det positive varer, en dag er ikke nok Medisintanker virker som de kommer og går, men må jo bare henge med i svingene. Nå mener jeg det er rett, håper det varer. Det virker som de medisintankene kommer og går hos de fleste av oss. Men nå når vi føler oss stabile er det nok veldig viktig å ikke endre på noe. Det er så godt å ha det bra, og sykdommen har iallefall hos meg ødelagt for mange år av livet mitt. Jeg håper også det positive varer. Synes hver dag jeg kan si at jeg har følt meg bra i dag også er fantastisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Det virker som de medisintankene kommer og går hos de fleste av oss. Men nå når vi føler oss stabile er det nok veldig viktig å ikke endre på noe. Det er så godt å ha det bra, og sykdommen har iallefall hos meg ødelagt for mange år av livet mitt. Jeg håper også det positive varer. Synes hver dag jeg kan si at jeg har følt meg bra i dag også er fantastisk. Enig, hver dag jeg føler meg bra er fantastisk. På sikt vil jeg prøve uten medisiner, men akkurat i nuet er det rett. Det er vel det som hjelper meg akkurat nå. Tenker på noe, når folk er deprimert virker alt håpløst og en kan bli paranoid, tro at folk er ute etter en. Man virrer seg inn i et virrvarr av håpløshet, man får mer av det. Når folk er hypoman/manisk kan alt virke positivt og folk er super hyggelige, alt virker som å gå på skinner. Man får bare mer og mer lykkerus. Det er to forskjellige tilstander som representerer noe, det må da kalles å skape sin egen tilværelse pga tanker og følelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.