Gå til innhold

I dag er dagen

Anbefalte innlegg

IsteSitron
Skrevet

Hvor fremtiden min står på spill, hvor valg skal diskuteres og viktige beslutninger skal tas.

Havner jeg på hospits eller havner jeg på gaten, eller er jeg så heldig at jeg får en leilighet i tide?

Jeg skulle ikke bekymre meg før på torsdag fikk jeg beskjed om, i dag er det torsdag og i dag kan jeg bekymre meg.

Jeg har vondt i magen, føler meg litt uggen, vet ikke om det er nerver eller en begynnende menstruasjon.

I dag er hodet tomt, selv om det alikevel føles så fullt av bekymringer.

Jeg vet ikke hva jeg skal si på det møtet, har jeg egentlig noe å si i det hele tatt?

Det jeg sier er jo uansett bortkastet.

Det er ikke jeg som skal fatte et valg, ja, jeg kan komme med ønsker, men det er alikevel ikke jeg som fatter beslutningen om hva som skal skje med meg videre, det er det opp til kommunen å bestemme.

Jeg må bare akseptere beslutningen som kommer opp.

Jeg føler jeg kjenner lukten av blod, en ekkel lukt av blod blandet med jern.

Jeg får en ekkel følelse, en følelse av å blø innvendig.  

Kanskje det er hjertet? Hjertet som blør?

Jeg er redd for at møtet skal skape uro oppi hodet mitt, at jeg skal bli redd og lei meg.

Jeg kan ta et valg etterpå.

Jeg kan enten ta et valg om å drukne sorgene mine på en lokal pub, eller jeg kan gå ut og spise helt alene.

Begge deler er ensomt.

Jeg kan velge å dele kveldsdosen med medisin i 2 og ta den og sørge for at hjernen min får fred under og etter møtet.

Men samtidig ønsker jeg ikke å komme neddopet av antipsykotika til møtet, det vil bare skape et dårlig inntrykk.

Jeg må rett og slett bare holde meg oppe, drite i hva som skjer og heller fokusere positivt. 

Hvis det skulle dukke opp et problem underveis, så er jo problemer til for å løses!

Jeg skal forsøke å klare dette, jeg bare skal forsøke, jeg har ingen andre valg enn å forsøke!

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med møtet!

Anonymous poster hash: 3f8a1...8f4
IsteSitron
Skrevet

Lykke til med møtet!

Anonymous poster hash: 3f8a1...8f4

Tusen takk:)

stjernestøv
Skrevet

Lykke til fra meg og, håper det blir en god løsning for deg :)

Skrevet

Jeg må rett og slett bare holde meg oppe, drite i hva som skjer og heller fokusere positivt.

Hvis det skulle dukke opp et problem underveis, så er jo problemer til for å løses!

Jeg skal forsøke å klare dette, jeg bare skal forsøke, jeg har ingen andre valg enn å forsøke!

Jeg liker ditt valg om å forsøke :) 

Ønsker deg et godt møte!

IsteSitron
Skrevet

Takk for svar:)

Det gikk ganske greit på møtet, og både jeg og kommunen jobber til svetten spruter med å finne en ny leilighet.

Jeg skulle få bli her fram til jeg får meg en ny leilighet, hvis det blir innen rimelig kort tid.

Kommunen har lovet at når jeg kommer tilbake, så skal jeg få hjelp fra hjemmesykepleien til å håndtere medisiner, jeg skal også få tilsyn og muligens en støttekontakt og en psykologspesialist.

Jeg skal i helgen på visning på 2 steder, og håper selvsagt at en av dem er villig til å ta meg i mot.

Jeg krysser fingre og tær på at dette ordner seg:)

stjernestøv
Skrevet

Det gikk ganske greit på møtet, og både jeg og kommunen jobber til svetten spruter med å finne en ny leilighet.

Jeg skulle få bli her fram til jeg får meg en ny leilighet, hvis det blir innen rimelig kort tid.

Kommunen har lovet at når jeg kommer tilbake, så skal jeg få hjelp fra hjemmesykepleien til å håndtere medisiner, jeg skal også få tilsyn og muligens en støttekontakt og en psykologspesialist.

Jeg skal i helgen på visning på 2 steder, og håper selvsagt at en av dem er villig til å ta meg i mot.

Så bra, glad på dine vegne :)

Skrevet

Godt å høre at du får såpass bra oppfølging :-)

Skrevet

Så bra!

Tipper du var samarbeidsvillig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...