Nycora Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Er så syk for tiden. Veldig tung og sliten i kroppen. Tretthet, kan sove hele tiden. Liten, eller ingen tiltakslyst. Sluttet med trilafon før påske pga bivirkninger. Behandler sa jeg skulle se det an og se hvordan det gikk. Synes dette går bare en vei -nedover. Er det vanlig å føle seg fysisk syk når man har bipolar lidelse? Jeg er rett og slett syk i kroppen, har veldig mye fysiske symptomer. Det startet nesten plutselig for 2-3 uker siden. Nå kommer jeg meg nesten ikke ut av senga, alt har blitt et stort tiltak. Har også fått høre at jeg er lat og det gjør det i hvert fall ikke noe bedre. Jeg er ikke lat, men jeg er syk!!! Hvordan få andre til å skjønne dette? Det er jo en sykdom som ikke er synlig. Skal jeg fortsette å se dette an og håpe på at det går over igjen? Eller er tiden inne for å kontakte behandler? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Tiden er inne for en time hos fastlegen. Selv om du har slitt med psykiske plager, skal en ikke se bort fra somatisk årsak.Om det ikke er somatisk, er det trolig at det er en depresjon. 0 Siter
Nycora Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Skrevet 3. mai 2013 Tiden er inne for en time hos fastlegen. Selv om du har slitt med psykiske plager, skal en ikke se bort fra somatisk årsak. Om det ikke er somatisk, er det trolig at det er en depresjon. Jeg fikk svar på en del blodprøver i dag. Det var visst noe feil der. Kanskje det som gjør meg så syk. Kan man kjenne seg syk når kalsium er forhøyet? Kan i hvert fall bli deprimert av å gå sånn hele tiden. Prøve og være på topp når man nesten besvimer når man reiser seg. Takk for at du svarte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.