Gå til innhold

Takk for meg, og takk til dere.

Anbefalte innlegg

Ferskenblomst
Skrevet

Etter flere år på DOL under ulike nick sier jeg nå takk for meg. Jeg blir ikke fortrolig med dette nye oppsettet, og syns ikke at dette er en god fornyelse av forumet.

Vil med dette takke alle deltagerene her for gode diskusjoner og gode tips, morsomme linker og artige hverdagshistorier opp igjennom årene, og ønsker dere alle alt godt og en riktig god sommer.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

10

• Sør

7

• Ayia

7

• Nicklusheletida

5

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært her på dol lenge under ulike nick. Jeg liker heller ikke nye DOL, synes det er blitt veldig uoversiktelig og tungrodd. Kommer til å bruke det absolutt minimalt framover..

Bye bye..

Anonymous poster hash: e9b30...057
Skrevet

Samme her. Stikker innom av og til, men det er ikke på noen måte gamle DOL som vi kjente det nei. Tror nok ikke dette er det lureste DOL har gjort.

-På Dol av og til
Skrevet

Etter flere år på DOL under ulike nick sier jeg nå takk for meg. Jeg blir ikke fortrolig med dette nye oppsettet, og syns ikke at dette er en god fornyelse av forumet.

Vil med dette takke alle deltagerene her for gode diskusjoner og gode tips, morsomme linker og artige hverdagshistorier opp igjennom årene, og ønsker dere alle alt godt og en riktig god sommer.

God sommer du også! Ellers helt enig med deg. Forumet helt ødelagt. Gidder ikke en gang finne ut hvordan alt virker Bare rot, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på DOL i veldig mange år! Synes som andre skriver her at forumet er ødelagt etter omleggingen. Kommer heller ikke være her inne lengre. Det er blitt som veldig mange andre forum på nettet, rotete og komplett uoversiktelig. Sorry det negative, men jeg er ikke mye fornøyd, nei..

Anonymous poster hash: 973e6...40f

Skrevet

Jeg sliter også litt med å finne fram her inne, men jeg synes ikke det er så ille at jeg ikke kommer til å stikke innom av og til. Regner med at jeg venner meg til det. Har bare ikke hatt så mye tid og overskudd at jeg har fått gjort meg ordentlig kjent her enda. Synd om mange av de gamle stikker, men hvis dere ikke trives lenger er det jo forståelig at dere gir dere.

Skrevet

Det tar vel ca 5 - 10 minutter å forstå det nye forumet, og det er mange nye (savnede) features som aldri eksisterte på det gamle forumet.

Det er faktisk langt bedre, og det er også mer oversiktelig.

Skrevet

5 - 10 minutter? Da har nok jeg litt tungt for det, for jeg har allerede brukt langt mer enn det, og jeg føler slett ikke at jeg har full kontroll.

Skrevet

Det er jo linker i den grønne boksen på toppen av innleggene her.

Det eneste som tok tid (og jeg tror de har fikset det nå) var å endre slik at man fikk se innlegg fra alle forum på "Vis nytt innhold", (alle underforum måtte legges til manuelt i begynnelsen).

Det er den knappen jeg bruker, og så klikker jeg på det som står er nytt.

Det finnes også en "Mine innlegg", og der ser man tråder man har skrevet i, og kan se om noen andre har skrevet i dem.

Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med det nye forumet.  Det eneste er hvis du bruker anonymt nick at det blir vanskelig å følge med om du får svar.

Madelenemie
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med det nye forumet.  Det eneste er hvis du bruker anonymt nick at det blir vanskelig å følge med om du får svar.

Hei!

Jeg klarer ikke følge med om jeg får svar selv om jeg ikke bruker anonymt nick, må altså huske hvor jeg skrev hva.

Skrevet

Hei!

Jeg klarer ikke følge med om jeg får svar selv om jeg ikke bruker anonymt nick, må altså huske hvor jeg skrev hva.

Jeg bruker varslinger.  Men får ikke varsel uten at de bruker svarfunksjonen, derfor går jeg også på mine innlegg og ser i trådene hvor jeg har vært. Noen får jeg kanskje ikke med meg, men hvis alle er flinkere til å bruke svarfunksjonen vil det bli enda bedre oversiktlig.

Skrevet

Jeg er heller ikke her noe særlig lenger. Dette har blitt ett dårlig forum. Dette handler ikke om å lære seg forumet eller at det er vanskelig å bruke, men at det er lite oversiktlig og tungvint. Mye scrolling jeg ikke liker. Mener også at Dol har tapt seg mye etter omleggingen.

Stikker innom av og til ,men dette er dårlige greier selv om det er flere fancy funksjoner her.

Skrevet

Jeg sliter også litt med å finne fram her inne, men jeg synes ikke det er så ille at jeg ikke kommer til å stikke innom av og til. Regner med at jeg venner meg til det. Har bare ikke hatt så mye tid og overskudd at jeg har fått gjort meg ordentlig kjent her enda. Synd om mange av de gamle stikker, men hvis dere ikke trives lenger er det jo forståelig at dere gir dere.

Samme her.. satser på å bli vant til det :-)

Gjest Annve
Skrevet

Jeg synes også det er et mye dårligere forum nå. Jeg savner det gamle oppsettet, og sliter med å venne meg til dette nye forumet. Jeg er mye mindre her nå.

Skrevet

Jeg er her, og jeg fortsetter her, men jeg er ellers helt enig i at det nye oppsettet er dårligere og mye mindre oversiktlig enn det gamle. Det var jo en av hovedgrunnene til at jeg likte DOL. 

Her får vi ingen oversikt over trådene slik som før.

Jeg finner lett mine innlegg og siste innlegg, men oversikten er mye dårligere enn før.

Skrevet

Det tar vel ca 5 - 10 minutter å forstå det nye forumet, og det er mange nye (savnede) features som aldri eksisterte på det gamle forumet.

Det er faktisk langt bedre, og det er også mer oversiktelig.

....og krever MYE mer scrolling ;) Grunnen til at jeg heller var på DOL enn på andre diskusjonssider, var at DOL hadde det oppsettet jeg likte best - nå ligner det på alle andre foraer, så eneste grunnen til at jeg fortsatt er her inne, er at det er her jeg "kjenner" folka... jeg kommer sikkert til å være her sporadisk, men selv etter aktiv bruk, så vet jeg at jeg aldri kommer til å like dette oppsettet like bra som DOLs tidligere oppsett (og jeg er normalt sett av den formening at man venner seg til alt ;))   Jeg tror DOL får stor konkurranse nå, og at de mister svært mange faste nick - dessverre :/

Skrevet

....og krever MYE mer scrolling ;) Grunnen til at jeg heller var på DOL enn på andre diskusjonssider, var at DOL hadde det oppsettet jeg likte best - nå ligner det på alle andre foraer, så eneste grunnen til at jeg fortsatt er her inne, er at det er her jeg "kjenner" folka... jeg kommer sikkert til å være her sporadisk, men selv etter aktiv bruk, så vet jeg at jeg aldri kommer til å like dette oppsettet like bra som DOLs tidligere oppsett (og jeg er normalt sett av den formening at man venner seg til alt ;))   Jeg tror DOL får stor konkurranse nå, og at de mister svært mange faste nick - dessverre :/

Jeg begynner å tenke som deg, dessverre... :-(

påskelilje
Skrevet

Som flere her, så er jeg innom her (stort sett daglig), men jeg skriver veldig mye mindre og sjeldnere nå enn før. Liker ikke oppsettet i det hele tatt, og den eneste grunnen til å fortsette å stikke innom, er fordi jeg kjenner mange av gjengen her.

DOL har tapt seg enormt på omleggingen, og vi er mange her som nok gir oss litt etter litt, og med det mister DOL den aktive gjengen som har vært her i årevis.

Noe som også irriterer meg, er alle de anonyme innleggene som bare legger ut linker til artikler uten å skrive noe om dem. Nesten så jeg mistenker de i administrasjonen for å prøve å lage litt mer liv her, men gjengen her biter ikke på det....

Synd du forsvinner herfra, men jeg forstår deg godt. Ha det bra :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...