Gå til innhold

Takk for meg, og takk til dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Det blir jo omtrent det samme, siden man nesten er nødt til å sitere noe av de man svarer på - for å klargjøre hvem man svarer :( Spesielt hvis man ikke svarer på trådens siste innlegg.  Mitt svar til deg her er et eksempel på akkurat dette.  Men det blir veldig lange innlegg på den måten.

Det er sant som du skriver, laban. Dette er jo en annen forumløsning, med naturlig nok litt annen funksjonalitet. Sitatfunksjonen er sånn sett den som erstatter "Svar til meg" i den gamle løsningen.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

10

• Sør

7

• Ayia

7

• Nicklusheletida

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Veldig hyggelig å høre at du synes vi gjør en god jobb. Flott at du vil gi det litt tid, nye ting krever gjerne at man er litt tålmodig før man mestrer dem. 

Det har jeg faktisk ikke tenkt på.... lærer stadig noe nytt her på dol  ;)

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Tror jeg etter hvert har prøvd hver eneste mulighet både "Vis nytt innhold" og "Mine innlegg" gir. Det er likevel for tungvint når ikke svar på innlegg kommer under innlegget det svares på. Forumet slik det er nå krever alt for mye sitering, og likevel havner jo alt etter hverandre kronologisk, ikke ut fra hva man har svart på. I alle fall finner ikke jeg noe sted der man kan sette opp at svar på svar kommer under hverandre.

Svar til meg er jo bare en graut - uansett hvordan jeg krysser av.

I den nye forumløsningen kommer ikke svar på innlegg under innlegget det svares på, nei. Det stemmer, dette er en helt annen forumløsning. 

Men hvis man forholder seg til den nye løsningen så ser jeg ikke noe grøtete i at man blir umiddelbart varslet hver gang noen har sitert et innlegg man har skrevet, og dermed kan hoppe rett til dette innlegget for å svare.

Gjest Xtra
Skrevet

Bra. ;)

Føler meg veldig treg, for jeg har ennå ikke klart å finne ut hvordan jeg får melding om jeg er sitert. Under kontrollpanel - varslingsinnstillinger - kan jeg ikke se dette er et alternativ? Hvor da?

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg veldig treg, for jeg har ennå ikke klart å finne ut hvordan jeg får melding om jeg er sitert. Under kontrollpanel - varslingsinnstillinger - kan jeg ikke se dette er et alternativ? Hvor da?

Hak av til høyre for "Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen", når du er inne på varslingsinnstillinger.

Anonymous poster hash: 3db5f...350

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også velge "følg dette emnet" ved å trykke på knappen "følg dette emnet" Knappen finnes under til høyre under denne teksten på forumsiden:

"Velkommen til nytt forum

Vil du vite mer om den nye løsningen, har spørsmål eller vil melde om feil, vær vennlig å lese denne tråden: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får om det nye forumet. Listen oppdateres fortløpende. http://www.klikk.no/helse/doktoronline/article829330.ece

"

Da vil du få beskjed hver gang noen har skrevet noe i de emnene (trådene) du har valgt å følge

Gjest Xtra
Skrevet

Hak av til høyre for "Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen", når du er inne på varslingsinnstillinger.

Aha, takk skal du ha!

Det rare er at her har jeg haket av for lenge siden, men har ikke fått noen svar. Nå, derimot, nå fikk jeg varsel om ditt (og andre anonyme - eller samme?)s svar. Merkelig greier ;). Men altså - takk uansett.

påskelilje
Skrevet

Aha, takk skal du ha!

Det rare er at her har jeg haket av for lenge siden, men har ikke fått noen svar. Nå, derimot, nå fikk jeg varsel om ditt (og andre anonyme - eller samme?)s svar. Merkelig greier ;). Men altså - takk uansett.

Jeg har også huket av der for et par uker siden, men får ingen varslinger. Får altså ingen meldinger når noen har svart meg.

Gjest Xtra
Skrevet

Jeg har også huket av der for et par uker siden, men får ingen varslinger. Får altså ingen meldinger når noen har svart meg.

Underlige greier! Får du det nå, da (lurer nesten på om et eller annet er lagt om)?

påskelilje
Skrevet

Underlige greier! Får du det nå, da (lurer nesten på om et eller annet er lagt om)?

Nei, jeg har ingen varslinger :-(

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Godtfolk, dersom dere har spørsmål: Still dem i Webmaster-forumet! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for meg også, og takk til dere. 

Anonymous poster hash: 35b66...76e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...