stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Føler jeg svinger mye for tiden, plutselig er jeg energiløs og matt med ganske dystre tanker. Jeg som skulle tenke positivt å ha positive følelser, går ikke det nå...skal jo gå men klarer visst ikke. Noen som har noen formening om hvorfor man svinger så mye, kan det være eupf? Jeg skifter på en måte personlighet, nå er jeg sliten og trøtt. Siste dagene gira og godt humør, forstår ikke dette. Er lei av det 0 Siter
Gjest Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 av det Føler jeg svinger mye for tiden, plutselig er jeg energiløs og matt med ganske dystre tanker. Jeg som skulle tenke positivt å ha positive følelser, går ikke det nå...skal jo gå men klarer visst ikke. Noen som har noen formening om hvorfor man svinger så mye, kan det være eupf? Jeg skifter på en måte personlighet, nå er jeg sliten og trøtt. Siste dagene gira og godt humør, forstår ikke dette. Er lei av det Jeg har også lurt mye på om jeg har trekk av eupf. Mye svingninger. Men etter at jeg begynte med lithium har jeg ikke hatt noen av disse problemene. Så jeg vet ikke om det er lithium som også hjelper på det, eller om jeg bare er inne i en bedre periode. Jeg har iallefall ingen av symtomene på eupf nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Fikk eupf i min ungdom, så mulig den er der fremdeles. Føler meg så dum nå og det koker i hodet, vet at alt jeg skriver her er dumt og...må lære meg å styre meg. Har skikkelig noia, og alle vet helt sikkert hvem jeg er. Det ser sikkert verre ut her enn det er i virkeligheten, eller er ikke dette så gale? 0 Siter
Gjest Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Fikk eupf i min ungdom, så mulig den er der fremdeles. Føler meg så dum nå og det koker i hodet, vet at alt jeg skriver her er dumt og...må lære meg å styre meg. Har skikkelig noia, og alle vet helt sikkert hvem jeg er. Det ser sikkert verre ut her enn det er i virkeligheten, eller er ikke dette så gale? Det kan være godt å få det ut. Hvorfor tror du alle vet hvem du er? Jeg vet det iallefall ikke. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Hei! Hvis man ikke lyver kan man gi ganske mye blaffen i om andre kjenner en igjen og lar seg begeistre og involvere i noe så kjedelig som et menneskes liv. Man har da vel seriøse interesser, de fleste voksne og barn. Om noen kjente meg igjen, hadde jeg ikke hevet et øyebryn. Jeg kan stå for alt jeg har skrevet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Det kan være godt å få det ut. Hvorfor tror du alle vet hvem du er? Jeg vet det iallefall ikke. Er bare en følelse jeg har, vil bare grave meg ned på en måte. Skammer meg sånn over meg selv, skal prøve å skrive mindre her inne så er dere kvitt meg Folk har så mange følelser. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Hei! Hvis man ikke lyver kan man gi ganske mye blaffen i om andre kjenner en igjen og lar seg begeistre og involvere i noe så kjedelig som et menneskes liv. Man har da vel seriøse interesser, de fleste voksne og barn. Om noen kjente meg igjen, hadde jeg ikke hevet et øyebryn. Jeg kan stå for alt jeg har skrevet. Men du er klok du Håper ingen har interesse av hva jeg skriver. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Er bare en følelse jeg har, vil bare grave meg ned på en måte. Skammer meg sånn over meg selv, skal prøve å skrive mindre her inne så er dere kvitt meg Folk har så mange følelser. Tror ikke noen vil bli kvitt deg. Skriv hvis det hjelper deg. Jeg likte det madelenemie skrev om å ikke bry seg om andre. Kunne godt tenkt meg å hatt litt av hennes innstilling der. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Tror ikke noen vil bli kvitt deg. Skriv hvis det hjelper deg. Jeg likte det madelenemie skrev om å ikke bry seg om andre. Kunne godt tenkt meg å hatt litt av hennes innstilling der. Kunne tenkt meg den innstillingen jeg og, hadde den senest i går men ikke nå lenger. Kanskje jeg burde få lithium jeg og. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Men du er klok du Håper ingen har interesse av hva jeg skriver. Hei! Takk for at du syns jeg er klok :-) Håper jeg blir det mer, min bestemor var klok jeg vil bli sånn :-) Ble ledd av og ignorert leste kvantefysikk før ble anerkjent..., hun viste meg en stjerne, jeg ser på den og tenker på to ting bestemor og å være modig. Vi kan alle skrive fine ting, men så mye skrives og sies og glemmes :-) det siste er et ufravikelig faktum. Greit nok også, for vi dør med våre kloke ord og titler ingen husker oss om noen år, de flest glemmes og vi får fred, vi trenger bare konsentrere oss om å være hele og ærlige mennesker sånn at neste generasjon kan stå stødig og kjenne seg sterke og ikke vaklende :-) Gleden i øyeblikket er det vi har, gleden av å være hele mennesker, tilstede og nære og ekte og hele, det er den beste glede jeg vet. :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Tror ikke noen vil bli kvitt deg. Skriv hvis det hjelper deg. Jeg likte det madelenemie skrev om å ikke bry seg om andre. Kunne godt tenkt meg å hatt litt av hennes innstilling der. Hei! :-) fint å lese at du likte, kan øves opp tror jeg. :-) Vi kan smitte hverandre litt... :-) med det vi har av gode sider... Det varierer, og fint å lære av hverandre, jeg har MYE å lære av andre. Særlig om følelser og varsomhet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Kunne tenkt meg den innstillingen jeg og, hadde den senest i går men ikke nå lenger. Kanskje jeg burde få lithium jeg og. Hei! Lithium eller en asperger venn? :-) Velg det siste du, og øv deg på å tåle å "få høre det" :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Hei! Takk for at du syns jeg er klok :-) Håper jeg blir det mer, min bestemor var klok jeg vil bli sånn :-) Ble ledd av og ignorert leste kvantefysikk før ble anerkjent..., hun viste meg en stjerne, jeg ser på den og tenker på to ting bestemor og å være modig. Vi kan alle skrive fine ting, men så mye skrives og sies og glemmes :-) det siste er et ufravikelig faktum. Greit nok også, for vi dør med våre kloke ord og titler ingen husker oss om noen år, de flest glemmes og vi får fred, vi trenger bare konsentrere oss om å være hele og ærlige mennesker sånn at neste generasjon kan stå stødig og kjenne seg sterke og ikke vaklende :-) Gleden i øyeblikket er det vi har, gleden av å være hele mennesker, tilstede og nære og ekte og hele, det er den beste glede jeg vet. :-) Kloke ord igjen Glede ja, rart hvordan ting plutselig snur. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Hei! Lithium eller en asperger venn? :-) Velg det siste du, og øv deg på å tåle å "få høre det" :-) Ja kan jo velge det siste Tåler å få høre det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Skrevet 2. mai 2013 Men er glad dere svarte da, takk 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Kloke ord igjen Glede ja, rart hvordan ting plutselig snur. Hei! ' Noen ganger ingen ord, fint med smil, sier mye og mer og er ekte. Liker dine tanker og ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.