Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke nødvendig hvis vi får et forum som heter "Vi Kristne". Kverulantene har en tendens til å holde seg der. 

Jeg beklager forresten på det mest inderlige at du trodde jeg kverulerte på ditt innlegg, for det gjorde jeg ikke. Innlegget var myntet på Bookworm da jeg forsatt stiller meg tvilende til både orm, kjønn og hans tro.

Så jeg kverulerte ikke.

Du stiller deg tvilende til mitt kjønn? Haha, veldig spesielt - jeg er egentlig ganske så sikker på at jeg er en kvinne ;-) I hvert fall styrket den troen seg for 15 år siden da jeg fødte en datter... 

Ang tro må du gjerne stille deg litt tvilende - jeg ligger vel i den store gruppen som kaller seg kristne, står som medlem av statskirken, døpt og konfirmert både meg og datter i kirken... Men jeg kan ikke si at jeg praktiserer den kristne tro...

...og ikke skjønner jeg hvorfor du er opptatt av kjønnet eller troen min... eller, egentlig så er jeg vel ganske sikker på at du rett og slett bare troller en aldri så liten smule  :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er åpen for at du kan ha rett, men jeg er generelt ikke av den oppfatning at folk nødvendigvis vet sitt eget beste og sine egne årsaker til handling bedre enn meg. 

Når jeg studerer ditt bilde nærmere er jeg likevel åpen for at dette kan være en orm, og ikke en slange, og ditt kjønn er du forhåpentligvis bevisst, selv om mange i dagens samfunn ikke ser ut til å være det heller.

Ligner mer på en .Brilleslange.

Anonymous poster hash: 99bf9...200

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en bokorm, se forrige svar

Anonymous poster hash: 459f3...a75
Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Nå venter jeg bare på at "Velkommen til nytt forum"-boksen skal bli borte, slik at man slipper å scrolle ned for å lese innholdslista :-)

Den kan fjernes dersom dere ønker det. :)

Skrevet

Jeg har gitt uttrykk for dette ønsket tidligere, men jeg vet ikke om andre er enige med meg. Den kunne kanskje bli lagt et annet sted enn på toppen - jeg ser for meg at det blir mer brukervennlig hvis den ikke ligger på toppen...

Skrevet

Jeg irriterer meg over at det går an å poste under anonym og de bare får dette nummeret helt nederst i innlegget. Jeg klarer ikke å holde styr på om det er en eller flere anonym'er i samme tråd og om vedkommende svarer til seg selv eller ikke i alle fall. Så jeg synes ikke man skal kunne skrive under Anonym med et nummer, men heller ha det slik det var før, da man kunne velge midlertidige nick.

Skrevet

Jeg irriterer meg over at det går an å poste under anonym og de bare får dette nummeret helt nederst i innlegget. Jeg klarer ikke å holde styr på om det er en eller flere anonym'er i samme tråd og om vedkommende svarer til seg selv eller ikke i alle fall. Så jeg synes ikke man skal kunne skrive under Anonym med et nummer, men heller ha det slik det var før, da man kunne velge midlertidige nick.

Det er jeg enig i, greit at man valgte tilfeldige nick på den gamle løsningen også, men da hadde hver enkelt sitt eget nick i den aktuelle tråden... Nå blir det litt forvirrende - men samtidig så er det vel en grei måte å diskutere sak og ikke person på  :D

Skrevet

De kunne jo hatt det slik at det kom frem Anonym +  et tilfeldig nicknavn og at dette kom automatisk hver gang du svarer i samme tråd. Jeg synes det er greit at det kommer frem hvem som bruker sitt rette nick og hvem som er anonym.

Destruction
Skrevet

Du stiller deg tvilende til mitt kjønn? Haha, veldig spesielt - jeg er egentlig ganske så sikker på at jeg er en kvinne ;-) I hvert fall styrket den troen seg for 15 år siden da jeg fødte en datter... 

Ang tro må du gjerne stille deg litt tvilende - jeg ligger vel i den store gruppen som kaller seg kristne, står som medlem av statskirken, døpt og konfirmert både meg og datter i kirken... Men jeg kan ikke si at jeg praktiserer den kristne tro...

...og ikke skjønner jeg hvorfor du er opptatt av kjønnet eller troen min... eller, egentlig så er jeg vel ganske sikker på at du rett og slett bare troller en aldri så liten smule  :P

Jeg hører hva du sier, jeg er bare ikke sikker på om jeg er enig. Men vi kan kanskje enes om å være uenige?

Jeg begynner uansett å helle mot at du er en kvinne, for du gir deg jo aldri tross mine gode argumenter. 

Skrevet

Ja takk, VELDIG gjerne:)

Skrevet

Ikke at jeg er her så ofte, men gamle DOL var begynt å bli rimelig sidrumpa, så en upgrade var nok på sin plass. Sikkert mange dolere som fikk utslett da denne forandringen kom, men det er ganske standard her inne. Da DOL ble rødt var det ikke måte på protester og utmeldingstrusler, men vi overlevde da også. De fleste av oss.

Skrevet

...evt kan dere flytte den til wm-forumet...? :)

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Ja takk, VELDIG gjerne:)

Jeg gjetter at flere er litt lei av at boksen ligger der oppe, så det skal jeg ordne. ;)

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Jeg har gitt uttrykk for dette ønsket tidligere, men jeg vet ikke om andre er enige med meg. Den kunne kanskje bli lagt et annet sted enn på toppen - jeg ser for meg at det blir mer brukervennlig hvis den ikke ligger på toppen...

Den ligger kun i toppen enda siden vi fremdeles får mange av de samme spørsmålene, så vi prøver å ha basis-informasjonen mest mulig tilgjengelig. Men tror jeg skal ta sjansen på å fjerne boksen nå. Trådene ligger jo også øverst i Webmaster-forum, så... :)

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

...evt kan dere flytte den til wm-forumet...? :)

Trådene ligger øverst i wm-forumet. :)

sur kjerring
Skrevet

Det er ikke nødvendig hvis vi får et forum som heter "Vi Kristne". Kverulantene har en tendens til å holde seg der. 

Jeg beklager forresten på det mest inderlige at du trodde jeg kverulerte på ditt innlegg, for det gjorde jeg ikke. Innlegget var myntet på Bookworm da jeg forsatt stiller meg tvilende til både orm, kjønn og hans tro.

Så jeg kverulerte ikke.

Nei, men du troller.

Skrevet

Den ligger kun i toppen enda siden vi fremdeles får mange av de samme spørsmålene, så vi prøver å ha basis-informasjonen mest mulig tilgjengelig. Men tror jeg skal ta sjansen på å fjerne boksen nå. Trådene ligger jo også øverst i Webmaster-forum, så... :)

Jepp, jeg forstår hvorfor den ligger der - det er derfor jeg ikke har mast spesielt mye for at dere skulle fjerne den. Men jeg ser fram til at den blir borte  :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med  ignoreringsfunksjonen og kunne legge Nord og ned der. Nå orker jeg kanskje være på dol igjen.

Anonymous poster hash: 9b8e1...158

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...