Gå til innhold

Når man ikke finner ut hvor en bestemt lege jobber...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva gjør man da?

Det er en lege som har vært mye på nett/media bl.a. i egenskap av svarlege på noen nettbaserte "spørresteder." Vedkommende gir et utrolig godt inntrykk - i en sånn grad at jeg virkelig kunne tenke meg å gå til vedkommende. Han er ikke i fastlegeordningen. I alle fall finnes han ikke på legelisten.no eller Helfo sin oversikt over fastleger i området. Google hjelper heller ikke. Får bare opp adresse/tlf og skatteinfo.

Hvordan kan man da finne ut hvor legen jobber? Eneste jeg er sikker på er at han jobber en eller annen plass i Oslo/Akershus.

Finnes det noen måte å spore opp leger som ikke er en del av fastlegeordningen på? Jeg skjønner jo at han ikke publiserer hvor han jobber, for da ville han blitt oversvømt av pasienter. Virker ikke som det finnes noen måte å komme i direktekontakt på; dette er snakk om en type forum ala DOL, svar i et ukeblad og publikasjon av helserelaterte temaartikler.

Privatleger koster penger, men fastlegen min har så vanvittig lange ventetider (rundt 4 uker). Dermed kan det være aktuelt for meg å bruke privatlege med mer akutte saker.

Anonymous poster hash: 826c4...569

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva gjør man da?

Det er en lege som har vært mye på nett/media bl.a. i egenskap av svarlege på noen nettbaserte "spørresteder." Vedkommende gir et utrolig godt inntrykk - i en sånn grad at jeg virkelig kunne tenke meg å gå til vedkommende. Han er ikke i fastlegeordningen. I alle fall finnes han ikke på legelisten.no eller Helfo sin oversikt over fastleger i området. Google hjelper heller ikke. Får bare opp adresse/tlf og skatteinfo.

Hvordan kan man da finne ut hvor legen jobber? Eneste jeg er sikker på er at han jobber en eller annen plass i Oslo/Akershus.

Finnes det noen måte å spore opp leger som ikke er en del av fastlegeordningen på? Jeg skjønner jo at han ikke publiserer hvor han jobber, for da ville han blitt oversvømt av pasienter. Virker ikke som det finnes noen måte å komme i direktekontakt på; dette er snakk om en type forum ala DOL, svar i et ukeblad og publikasjon av helserelaterte temaartikler.

Privatleger koster penger, men fastlegen min har så vanvittig lange ventetider (rundt 4 uker). Dermed kan det være aktuelt for meg å bruke privatlege med mer akutte saker.

Anonymous poster hash: 826c4...569

Kan du skrive et brev eller en tekstmelding til legen, og spørre om han tar i mot pasienter, og hvor han evt har kontor?

Anonymous poster hash: d04c4...080

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...