Gå til innhold

Disse solbrillene SKAL jeg ha - det er da snart sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stilige! :)

Anonymous poster hash: 0ef35...66c
Skrevet

De var veldig fine.  Du kommer til å se ut som en filmstjerne  :)

Skrevet

Fine! Men jeg syns at solbriller må prøves. Jeg kan se superdust ut med enkelte briller som ser fine ut på andre...

Skrevet

Du kommer nok til å se flott ut i dem!

Gratulerer! :)

Skrevet

Du kommer nok til å se flott ut i dem!

Gratulerer! :)

Tusen takk, Sør  :)

Skrevet (endret)

Bortsett fra fargen er de til forveksling lik de vanlige brillene jeg kjøpte i 1988... *hehe* Moten går i sirkler.

Ja, ikke sant? Jeg husker jeg var invitert på et 70-tallsparty for noen år siden, og lurte veldig på hva jeg skulle ha på meg. En tur på Cubus viste seg å være løsningen, da 70-tallsmoten definitivt var in igjen da  :)

Det ble forresten ikke de brillene jeg linket til første gangen da, jeg fant et annet par som jeg syntes var finere - http://uk.burberry.com/store/womens-accessories/sunglasses/spark/prod-38873471-spark-tortoiseshell-cat-eye-sunglasses/

... Men de er jo ikke noe mindre gammeldagse disse  :P

Endret av Bookworm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...