Gå til innhold

Hvor nøyaktig er øyemålet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest Xtra
Skrevet

Ja, var litt artig. Var kun to oppgaver jeg fikk helt korrekt (0 i feilmargin), summen ble 82 poeng, uten at jeg aner om det er godt eller dårlig, eller om det er best med få eller mange poeng.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, var litt artig. Var kun to oppgaver jeg fikk helt korrekt (0 i feilmargin), summen ble 82 poeng, uten at jeg aner om det er godt eller dårlig, eller om det er best med få eller mange poeng.

Cirka det samme resultat hos meg også :)

Anonymous poster hash: b2994...049

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange poeng ble det?

Noenogåtti. Har du prøvd?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 14 . Er det dårlig?

Anonymous poster hash: 857ee...71d

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 14 . Er det dårlig?

Hadde du mye riktig? Det er mulig at det er slik at  jo lavere score, jo bedre resultat

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 14 . Er det dårlig?

Kanskje tidenes beste! Gratulerer! :)

Jeg så på high score for denne oppgaven, og gullplass var til en person med 43 poeng, sølv til 51 og bronse til den med 59 poeng

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 14 . Er det dårlig?

Rettelse:

Dagens beste hadde 43 i score.

Tidenes registrerte beste hadde 15 .

Du er bedre :D  enn tidenes beste deltager på denne oppgaven!

Skrevet

Den var artig.

Forsøkte flere ganger, og endte med et resultat som var så vidt over 60 ;)

Gjest Ladytron
Skrevet

200 her. sliter litt med rom og retning :P

Skrevet

Jeg greide de fleste oppgavene ganske godt, bortsett fra en som jeg ikke forsto.

Morsomt :)

http://illvit.no/spill/hvor-noeyaktig-er-oeyemaalet-ditt

Artig test, får til mye men skjønner ikke de der jeg skal trekke streken til .... hvaforno? Siktlinjen hvor? Skal jeg oppnå vinkel, lik avstand fra bunnlinjen - eller noe helt annet? Help me :)

*Blond*

annlovindaen
Skrevet

Fikk samme resultat jeg også

annlovindaen
Skrevet

200 på første forsøk, 87 på andre. Ser jeg misforstod en oppgave første gang  :)

Skrevet

Jeg hadde elendig resultat, men tror det var pga at jeg ikke skjønte tre av oppgavene (jeg er ikke så stødig i engelsk) - så der ble det helt feil det jeg gjorde..... På de andre oppgavene hadde jeg så og si alt rett (jeg vet jeg har godt øyemål;))

candyqueen_83
Skrevet

Jeg var veldig nær på det meste, men fikk ikke opp en poengsum? Stod bare score: a

candyqueen_83
Skrevet

Nå fikk jeg 68, men denne gangen bommet jeg mye mer enn i stad. Hehe

påskelilje
Skrevet

Jeg greide de fleste oppgavene ganske godt, bortsett fra en som jeg ikke forsto.

Morsomt :)

http://illvit.no/spill/hvor-noeyaktig-er-oeyemaalet-ditt

Prøvde en gang tidligere i dag, og da hadde jeg over 200. Nå fikk jeg 84. Synes egentlig jeg traff riktig så bra på de aller fleste, og ble overrasket over at jeg fikk såpass høy score...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...