AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 I går kveld når jeg la meg hørte jeg en hviskende stemme, var bare en stemme men nok til at jeg ble urolig. Mener å ha lest en plass at stemmehøring er ganske vanlig, da er ikke dette noe å bekymre seg for? Anonymous poster hash: f9c4b...ed8 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Enig. Ikke noe å bekymre seg for. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Takk, da skal jeg prøve å overse det. Får bare tanker om at det er et barn jeg har mistet, som prøver å nå meg fra den andre siden. Høres ut som en barnestemme og den sier "mamma". Har hørt den mange ganger før og, den samme stemmen. Anonymous poster hash: f9c4b...ed8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Takk, da skal jeg prøve å overse det. Får bare tanker om at det er et barn jeg har mistet, som prøver å nå meg fra den andre siden. Høres ut som en barnestemme og den sier "mamma". Har hørt den mange ganger før og, den samme stemmen. Anonymous poster hash: f9c4b...ed8 Ikke det at jeg vet jeg har mistet et barn, men man vet jo aldri for kan ha spontanabotert uten at jeg vet det. Og da vil dette barnet at mammaen skal komme, i hvert fall ha kontakt med mammaen. Anonymous poster hash: f9c4b...ed8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.