AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har gjort en ny oppdagelse. Jeg fikk cipralex av fastlegen for å komme meg etter en vanskelig periode. Nå har de begynt å virke skikkelig. De virker mot PMS også. Normalt sett skulle jeg ha vært ganske plaget i noen dager nå, men mensen kom uten at jeg har hatt det minste snev av pms-plager. Ikke har jeg noen bivirkninger heller. Er bare superfornøyd Anonymous poster hash: 9d545...eec 0 Siter
Mirabell Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har gjort en ny oppdagelse. Jeg fikk cipralex av fastlegen for å komme meg etter en vanskelig periode. Nå har de begynt å virke skikkelig. De virker mot PMS også. Normalt sett skulle jeg ha vært ganske plaget i noen dager nå, men mensen kom uten at jeg har hatt det minste snev av pms-plager. Ikke har jeg noen bivirkninger heller. Er bare superfornøyd Anonymous poster hash: 9d545...eec Så bra! 0 Siter
Missimo Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har gjort en ny oppdagelse. Jeg fikk cipralex av fastlegen for å komme meg etter en vanskelig periode. Nå har de begynt å virke skikkelig. De virker mot PMS også. Normalt sett skulle jeg ha vært ganske plaget i noen dager nå, men mensen kom uten at jeg har hatt det minste snev av pms-plager. Ikke har jeg noen bivirkninger heller. Er bare superfornøyd Anonymous poster hash: 9d545...eec Forstår at du er fornøyd da ja ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg har gjort en ny oppdagelse. Jeg fikk cipralex av fastlegen for å komme meg etter en vanskelig periode. Nå har de begynt å virke skikkelig. De virker mot PMS også. Normalt sett skulle jeg ha vært ganske plaget i noen dager nå, men mensen kom uten at jeg har hatt det minste snev av pms-plager. Ikke har jeg noen bivirkninger heller. Er bare superfornøyd Tror muligens det kan være en fagperson her inne som nå er fristet til å si "I told you so"...*s*. Bra at ting går så mye bedre! Endret 5. mai 2013 av frosken 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har gjort en ny oppdagelse. Jeg fikk cipralex av fastlegen for å komme meg etter en vanskelig periode. Nå har de begynt å virke skikkelig. De virker mot PMS også. Normalt sett skulle jeg ha vært ganske plaget i noen dager nå, men mensen kom uten at jeg har hatt det minste snev av pms-plager. Ikke har jeg noen bivirkninger heller. Er bare superfornøyd Anonymous poster hash: 9d545...eec Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.