AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Dette har jeg vært utsatt for. Saken ble henlagt men fikk likevel erstatning. Vedk er profilert. Jeg ønsker å jobbe mot at slike overgrep ikke skal skje. Noen som er kreative til hvordan gå frem og muligheter jeg har? Tips og råd mottaes med takk. Anonymous poster hash: a7fc5...f19 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Jeg hørte for noen år siden om en forening som jobbet mot dette. Jeg mener den hadde sitt sete i Bergen. Hør med lederen av gruppen Hieronimus, Eva Rognvik. Jeg mener det var hun som satte meg i kontakt med denne organisasjonen den gang.http://www.hieronimus.org/ 0 Siter
rose23 Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Dette har jeg vært utsatt for. Saken ble henlagt men fikk likevel erstatning. Vedk er profilert. Jeg ønsker å jobbe mot at slike overgrep ikke skal skje. Noen som er kreative til hvordan gå frem og muligheter jeg har? Tips og råd mottaes med takk.Anonymous poster hash: a7fc5...f19 Hvilket fylke bor du i? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Hvilket fylke bor du i? Har ikke så lyst å skrive det her..mail? Anonymous poster hash: 4f018...41c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Har ikke så lyst å skrive det her..mail?Anonymous poster hash: 4f018...41c Dere kan evt bruke personlig melding til å utveksle e-postadresser, hvis dere ikke ønsker at alle skal se e-postadressene deres. Anonymous poster hash: dc206...585 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Dere kan evt bruke personlig melding til å utveksle e-postadresser, hvis dere ikke ønsker at alle skal se e-postadressene deres.Anonymous poster hash: dc206...585 Ok takk for tipset! Vet ikke helt hvordan bruke det men skal prøve. Anonymous poster hash: 4f018...41c 0 Siter
Madelenemie Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Jeg hørte for noen år siden om en forening som jobbet mot dette. Jeg mener den hadde sitt sete i Bergen. Hør med lederen av gruppen Hieronimus, Eva Rognvik. Jeg mener det var hun som satte meg i kontakt med denne organisasjonen den gang.http://www.hieronimus.org/ Hei! Og i den samme gruppen har en lege som har skrevet om forelskelse i terapiforholdet, bra artikkel du bør lese, for dette er mer utbredt enn du vet. Og løsningen de skisserer er ikke absolutt og menneskefiendtlig,. men tar hensyn til hele menneske og nyansene i oss. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Hei! Og i den samme gruppen har en lege som har skrevet om forelskelse i terapiforholdet, bra artikkel du bør lese, for dette er mer utbredt enn du vet. Og løsningen de skisserer er ikke absolutt og menneskefiendtlig,. men tar hensyn til hele menneske og nyansene i oss. Seksuelle overgrep er ikke lov, heller ikke i psykiatrien.....Anonymous poster hash: 4f018...41c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.