Gå til innhold

Kong Harald har vært på hemmelig tur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er heldige de kongelige som kan dra verden rundt på skattebetalerenes penger.

Anonymous poster hash: 379ed...7cb
Skrevet

Og vi er heldige som har så oppegåede kongelige. Dessuten jobber de svært hardt som gode representanter for Norge og har fortjent lønnen de får.

Skrevet

Misunnelse er sjelden kledelig.... Jeg tror jaggu kongen fortjener den lønna han får :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at han hadde det fint på turen :)

Anonymous poster hash: f4f75...09d

Destruction
Skrevet

Som vi sier her i Samlingspartiet før vi smiler og ler ekstra godt og lenge: Kongen er konge!

Skrevet

Kongen er en herlig fyr og jeg unner ham denne turen av hele mitt hjerte! :) Selv dronning Sonja har jo blitt mer menneskelig de siste årene etter at det kom barnebarn i huset. :)

Skrevet

Hemmelig? Kongen har vært på ferie, og har vel ikke mer meldeplikt enn deg og meg om hvor han ferierer? Ellers må jeg si jeg unner både kongen, statlig ansatte, trygdede og alle andre som mottar sitt innkomme dels eller helt fra staten å kunne ta en reise i ny og ned for disse "skattebetalernes penger" ;-)

Skal du på noen tur i år selv da? Og hvor kommer forresten din lønn fra? ;-)

stjernestøv
Skrevet

Kongen fortjener det, han er en grei fyr :)

AnonymBruker
Skrevet

Var VG tror jeg som skrev "hemmelig tur". Kongefamilien er jo mer i utlandet enn de er hjemme. Mette Luksus og Håkon er på er såkalt offisiell tur til USA nå.

Skrevet

Var VG tror jeg som skrev "hemmelig tur". Kongefamilien er jo mer i utlandet enn de er hjemme. Mette Luksus og Håkon er på er såkalt offisiell tur til USA nå.

Hårre steike ti! Kjenne ej bli misunnelig langt inni hjerterota!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...