AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Er heldige de kongelige som kan dra verden rundt på skattebetalerenes penger. Anonymous poster hash: 379ed...7cb 0 Siter
Hulderen Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Er heldige de kongelige som kan dra verden rundt på skattebetalerenes penger.Anonymous poster hash: 379ed...7cb Og vi er heldige som har så oppegåede kongelige. Dessuten jobber de svært hardt som gode representanter for Norge og har fortjent lønnen de får. 0 Siter
Togli Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Er heldige de kongelige som kan dra verden rundt på skattebetalerenes penger. Anonymous poster hash: 379ed...7cb Misunnelse er sjelden kledelig.... Jeg tror jaggu kongen fortjener den lønna han får 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Er heldige de kongelige som kan dra verden rundt på skattebetalerenes penger. Anonymous poster hash: 379ed...7cb Jeg håper at han hadde det fint på turen Anonymous poster hash: f4f75...09d 0 Siter
Destruction Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Som vi sier her i Samlingspartiet før vi smiler og ler ekstra godt og lenge: Kongen er konge! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Kongen er en herlig fyr og jeg unner ham denne turen av hele mitt hjerte! Selv dronning Sonja har jo blitt mer menneskelig de siste årene etter at det kom barnebarn i huset. 0 Siter
Ayia Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Er heldige de kongelige som kan dra verden rundt på skattebetalerenes penger. Hemmelig? Kongen har vært på ferie, og har vel ikke mer meldeplikt enn deg og meg om hvor han ferierer? Ellers må jeg si jeg unner både kongen, statlig ansatte, trygdede og alle andre som mottar sitt innkomme dels eller helt fra staten å kunne ta en reise i ny og ned for disse "skattebetalernes penger" ;-) Skal du på noen tur i år selv da? Og hvor kommer forresten din lønn fra? ;-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Var VG tror jeg som skrev "hemmelig tur". Kongefamilien er jo mer i utlandet enn de er hjemme. Mette Luksus og Håkon er på er såkalt offisiell tur til USA nå. Anonymous poster hash: 379ed...7cb 0 Siter
Togli Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Var VG tror jeg som skrev "hemmelig tur". Kongefamilien er jo mer i utlandet enn de er hjemme. Mette Luksus og Håkon er på er såkalt offisiell tur til USA nå. Anonymous poster hash: 379ed...7cb Hårre steike ti! Kjenne ej bli misunnelig langt inni hjerterota!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.