IsteSitron Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Noen følger etter meg, jeg vet det, jeg hører skrittene, jeg vet det er noen der. Jeg vet dem stjeler av meg. Dem stjeler pengene mine, for jeg har sett det forsvinne penger fra lommeboken. Jeg hører dørene åpne seg, så jeg vet det kommer noen inn. Jeg sover nå, jeg ligger i sengen og sover, det er bare drøm at jeg har vært et annet sted i dag. Jeg hørte det dunke i skapet, jeg vet det sitter noen der, men jeg tør ikke se etter. Jeg vet at noen har installert overvåkingskameraer her, slik at dem kan se på meg og finne ut når det passer best å plage meg. Jeg spiller keyboard av og til, og da hører jeg musikk fra et annet sted som passerer gjennom rørene. Jeg takler ikke lyder mer, jeg vil ikke høre mer lyder, jeg vil bli døv. Jeg hører lyder over alt, ekle lyder som skremmer og irriterer. Jeg vil ikke mer. Legevakten sa jeg skulle ringe opp igjen om medisinene ikke hjalp, det er over en halvtime siden jeg tok dem. Jeg vet ikke om dem har hjulpet, vet ikke om jeg egentlig er syk. Jeg tør ikke ringe opp igjen, i tilfelle legevakten blir sur om jeg ringer, ringer og maser. Dem sa at jeg kunne trengt noe beroligende, men det har jeg ikke. Jeg vil bare slippe, slippe mer mas fra lydene, slippe å høre mer som gjør meg redd. Jeg har grått i dag, vært redd og hatt hjertebank. Kjent lukten av blod i dag også. Jeg er vel i ferd med å dø av indre blødninger. Ingen kan hjelpe meg. Jeg er alene. Har tatt det opp, men dem kan ikke hjelpe siden jeg er utskrevet. Dem lukker bare igjen døren når jeg blir redd og sint av lydene rundt meg. Dem sier at dem ikke kan være i nærheten av meg når jeg ikke klarer å høre lyder. Jeg kan se inn i fremtiden. Jeg kan se at jeg dør. Jeg skal ikke mase mer nå, jeg er sikkert frisk, sikkert ingenting å bekymre seg for, derfor trenger jeg sikkert ikke ta telefonen til legevakta. Hva kan egentlig dem gjøre for en sånn en som meg? Jeg har tatt mine 100 mg med seroquel, mer kan dem vel ikke gjøre? Uff, jeg er sliten, jeg trenger hvile. Bare jeg kunne sovnet inn i en hel dag og så våknet opp igjen til en bedre verden, det hadde vært fint! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Du skrev: "Legevakten sa jeg skulle ringe opp igjen om medisinene ikke hjalp, det er over en halvtime siden jeg tok dem. Jeg vet ikke om dem har hjulpet, vet ikke om jeg egentlig er syk. Jeg tør ikke ringe opp igjen, i tilfelle legevakten blir sur om jeg ringer, ringer og maser. Dem sa at jeg kunne trengt noe beroligende, men det har jeg ikke." Jeg håper at du kan ringe til legevakten igjen, som de sa at du kunne gjøre. Kanskje de gir deg mer medisin, og beroligende ettersom de sa at du kunne trengt det. Jeg ønsker deg god bedring Anonymous poster hash: fa4e0...c27 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Hvordan går det med deg? Har du fått hjelp? Anonymous poster hash: fa4e0...c27 0 Siter
IsteSitron Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Skrevet 5. mai 2013 Jeg har bestemt meg for å ta meg noe mat og legge meg.. er sliten.. trett.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har bestemt meg for å ta meg noe mat og legge meg.. er sliten.. trett.. Det er bra. Det er viktig å få nok hvile Håper at du får sove godt i natt og at formen er bedre i morgen God natt Klem Anonymous poster hash: fa4e0...c27 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.