Gjest Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Prøver å komme meg ut i skogen nesten hver dag nå. Kjenner det gjør godt. Det gir trim, frisk luft, fred og ro. Avslappende å høre fuglene. Vi har flott natur. Det trenger ikke å være så lang tur. Det blir ikke hard trim som i et trimstudio, men gir meg så mye mer. Når jeg var syk hadde jeg ikke den gleden av å gå tur, men nå nyter jeg det. Jeg tror det er veldig viktig å finne en aktivitet vi kan trives med for å forebygge tilbakefall. 0 Siter
Missimo Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Hei, Deler din glede av å gå tur, det kan hjelpe det. Akkurat nå kommer jeg meg ikke ut, men får prøve etterhvert :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Hei, Deler din glede av å gå tur, det kan hjelpe det. Akkurat nå kommer jeg meg ikke ut, men får prøve etterhvert :-) Takk. Håper du også kan få den hjelpen du trenger. 0 Siter
Nycora Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Prøver å komme meg ut i skogen nesten hver dag nå. Kjenner det gjør godt. Det gir trim, frisk luft, fred og ro. Avslappende å høre fuglene. Vi har flott natur. Det trenger ikke å være så lang tur. Det blir ikke hard trim som i et trimstudio, men gir meg så mye mer. Når jeg var syk hadde jeg ikke den gleden av å gå tur, men nå nyter jeg det. Jeg tror det er veldig viktig å finne en aktivitet vi kan trives med for å forebygge tilbakefall. Så bra å høre . Jeg elsker å gå turer og trimme. Dessverre har jeg en sykdom som gjør at hver j.... gang jeg begynner å være litt for aktiv, så blir jeg syk med influensasymptomer. Ikke morsomt i det hele tatt. Jeg er ikke skapt for å sitte på rompa . Dette trigger nok også depresjonen som puster meg i nakken. Liker ikke! 0 Siter
Gjest Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Så bra å høre . Jeg elsker å gå turer og trimme. Dessverre har jeg en sykdom som gjør at hver j.... gang jeg begynner å være litt for aktiv, så blir jeg syk med influensasymptomer. Ikke morsomt i det hele tatt. Jeg er ikke skapt for å sitte på rompa . Dette trigger nok også depresjonen som puster meg i nakken. Liker ikke! Vi er vel ingen skapt for å sitte på rompa. Du kan vel ikke finne en mellomvei som gjør at du ikke blir syk. Gå litt, og sitte ned og nyte naturen. Ikke ta for hardt i. Eller finne på en annen aktivitet du kan trives med. 0 Siter
FGT Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Ja uansett, så burde folk går mer i skauen, særlig nå på våren der vi skogsvandrere kan suge ny surstoff fra trær og planter som spirer og gror. Det er nesten skremmende å tenke på at så mange hus som er knyttet til flott lite skogsarial der jeg bor, og nesten ikke treffe et eneste menneske i skauen. En blir et bedre menneske å gå i skauen, tror jeg, og flere meg meg. 0 Siter
Missimo Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Takk. Håper du også kan få den hjelpen du trenger. Takk for det :-) 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Prøver å komme meg ut i skogen nesten hver dag nå. Kjenner det gjør godt. Det gir trim, frisk luft, fred og ro. Avslappende å høre fuglene. Vi har flott natur. Det trenger ikke å være så lang tur. Det blir ikke hard trim som i et trimstudio, men gir meg så mye mer. Når jeg var syk hadde jeg ikke den gleden av å gå tur, men nå nyter jeg det. Jeg tror det er veldig viktig å finne en aktivitet vi kan trives med for å forebygge tilbakefall. Fin historie, kjekt at du har funnet noe som funker for deg 0 Siter
Gjest Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Ja uansett, så burde folk går mer i skauen, særlig nå på våren der vi skogsvandrere kan suge ny surstoff fra trær og planter som spirer og gror. Det er nesten skremmende å tenke på at så mange hus som er knyttet til flott lite skogsarial der jeg bor, og nesten ikke treffe et eneste menneske i skauen. En blir et bedre menneske å gå i skauen, tror jeg, og flere meg meg. Det er nok mange flere som kunne hatt glede av å gå tur i skauen. Jeg treffer noen turgåere på søndagen, men sjelden midt i ukene. Det er en del som liker å gå langs vegen, men det er ikke jeg så glad i. 0 Siter
Nycora Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Vi er vel ingen skapt for å sitte på rompa. Du kan vel ikke finne en mellomvei som gjør at du ikke blir syk. Gå litt, og sitte ned og nyte naturen. Ikke ta for hardt i. Eller finne på en annen aktivitet du kan trives med. Jeg elsker naturen. Bare det at jeg trives så godt med å trimme ganske mye. Jeg har ikke ro i meg til å sitte så mye stille. Men jeg er dessverre nødt. Utfordrer jeg meg for mye, blir jeg alltid syk og liggende. Sist var jeg syk i 14 dager og det er lite hyggelig. Må vel bare akseptere at livet har blitt sånn. 0 Siter
XbellaX Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Prøver å komme meg ut i skogen nesten hver dag nå. Kjenner det gjør godt. Det gir trim, frisk luft, fred og ro. Avslappende å høre fuglene. Vi har flott natur. Det trenger ikke å være så lang tur. Det blir ikke hard trim som i et trimstudio, men gir meg så mye mer. Når jeg var syk hadde jeg ikke den gleden av å gå tur, men nå nyter jeg det. Jeg tror det er veldig viktig å finne en aktivitet vi kan trives med for å forebygge tilbakefall. Det er helt klart noe av den beste medisin, og den er gratis :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.